English

استاندار یزد تاکید کرد:

عملکرد شورای آموزش و پرورش استان یزد بررسی و ارتقا یابد

استاندار یزد گفت: باید عملکرد و نحوه فعالیت و تصمیم گیری‌های شورای آموزش و پرورش استان یزد دقیقا بررسی و برای کمک به افزایش فعالیت‌ها اقدام مناسب نیز صورت گیرد.

عملکرد شورای آموزش و پرورش استان یزد بررسی و ارتقا یابد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، مهران فاطمی استاندار یزد در جلسه شورای آموزش و پرورش استان یزد افزود: این نهاد بازو و پشتوانه قابل اتکا و قوی برای تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت است.

وی با قدردانی از اقدام های این شوراها در استان افزود: باید عملکرد و نحوه فعالیت و تصمیم گیری‌های این مجموعه دقیقا بررسی و برای کمک به افزایش فعالیت‌ها اقدام مناسب نیز صورت گیرد.

استاندار یزد اظهارکرد: شوراهای آموزش و پرورش در مناطق و شهرستان‌ها با حضور افراد مختلف و نخبگان نقش مهمی در کمک به تعلیم و تربیت دارد و باید از این فرصت به نحو مناسب  بهره‌برداری شود.

فاطمی تصریح کرد: اگر اقدام‌ها در شوراهای آموزش و پرورش بر حسب نیاز و برنامه مدون و غنی صورت گیرد، خروجی آن نصیب مجموعه زیرپوشش و دانش‌آموزان می شود .

رییس شورای آموزش و پرورش یزد در ادامه به اهمیت فعالیت تمامی بخش‌های این مجموعه طبق سند تحول بنیادین اشاره کرد و گفت: باید تمامی اقدام‌ها با محور قراردادن این سند صورت گیرد.

استاندار یزد گفت: فعالیت شورای آموزش و پرورش استان از لحاظ عملکرد خروجی در مناطق مختلف ارزیابی و آسیب‌ شناسی شود و برای ارتقا و بهبود کارکرد آن از تمامی ظرفیت‌های موجود بهره‌برداری کنیم.

فاطمی بیان کرد: سند تحول بنیادین چارچوب فعالیت تمامی بخش‌ها در آموزش و پرورش را دقیقا مشخص کرده است، بنابراین برای تحقق اهداف و ماموریت‌ ها همه وظایف خود را انجام دهند.

وی به اهمیت توجه به مسایل تربیتی و پرورشی در کنار عنایت به مسایل آموزشی اشاره کرد و یادآور شد: توجه به مسایل پرورشی و تربیت دینی دانش‌آموزان موضوع مهمی است که باید همواره مدنظر باشد.

استاندار یزد در ادامه به دغدغه فرهنگیان و وجود برخی مطالبه در بین این قشر اشاره کرد و گفت: باید نیازها و مشکل بررسی و برای حمایت از معلمان که از جایگاه و منزلت بالایی در جامعه برخوردارند، بیش از قبل رسیدگی شود.

به گفته فاطمی فراهم کردن زمینه‌ حمایتی از فرهنگیان در قالب قانون با همکاری سایر بخش‌ها باید در استان جدی گرفته شود و همه همکاری لازم داشته باشند.

در این نشست محسن موحدی‌فرد مدیرکل آموزش و پرورش یزد به اقدام شوراهای آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: توجه به مسایل آموزشی در کنار امور پرورشی به جد مدنظر است.

وی اظهار کرد: توجه به نماز، پیگیری مسایل فرهنگی و عمرانی، ارتقای جایگاه فرهنگیان و فعالیت شوراهای آموزش و پرورش جزو موارد مهمی است که پیگیری می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی