English

مهران فاطمی تاکید کرد:

لزوم فضاسازی مناسب و مشارکت مردمی برای گرامیداشت دهه بصیرت در یزد

استاندار یزد گفت: تمامی برنامه‌های دهه بصیرت باید به صورت مردمی انجام شود و دستگاه‌ها و نهادها نقش تسهیل‌گری و حمایت کننده را در اجرای برنامه ها داشته باشند.

لزوم فضاسازی مناسب و مشارکت مردمی برای گرامیداشت دهه بصیرت در یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، مهران فاطمی استاندار یزد گفت: ویژه برنامه‌های بزرگداشت دهه بصیرت ( نهم تا ۱۸ دیماه ) باید به صورت گسترده و به بهترین شکل ممکن مردمی در شهرها و روستاهای استان برگزار شود.

مهران فاطمی در نشست برنامه‌ریزی دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت افزود: تمامی برنامه‌های این دهه باید به صورت مردمی انجام شود و دستگاه‌ها و نهادها نقش تسهیل‌گری و حمایت کننده را در اجرای برنامه ها داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه مسئولیت‌ امروز ما مرهون خون شهدایی نظیر سردار قاسم سلیمانی است و ما باید همواره قدردان شهدا باشیم چرا که آنان چراغ بصیرت به شمار می‌آیند، ادامه داد: همکاری اقشار مردم در برگزاری دهه بصیرت یکی از رسالت های مهم انقلابی است.

استاندار یزد در ادامه بر لزوم فضاسازی مناسب این دهه اشاره کرد و گفت: برنامه‌های تبیینی باید به صورت گسترده و به بهترین شکل ممکن انجام گیرد و حال و هوای استان در این دهه به گونه‌ای باشد که حال و هوای فکری مردم هم متحول شود.

فاطمی از تلاش و همکاری مردم و مسئولان در انجام برنامه‌های مختلف استان قدردانی کرد و افزود: تکریم دهه بصیرت نقش مهمی در تحقق اهداف نظام و انقلاب اسلامی و ترویح روحیه بصیرت در جامعه اسلامی به خصوص در بین نسل جوان دارد .

در این نشست تعدادی از مسئولان دستگاه‌های مختلف برنامه‌های خود را به مناسبت ایام فاطمیه، دهه بصیرت، سالروز شهادت سردار سلیمانی و ارتحال علامه مصباح یزدی ارایه کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه