English

احمد دیناری:

صدور مجوز برای تاسیس منطقه نمونه گردشگری سد تاریخی فریمان

معاون سرمایه‌گذاری و تامین‌ منابع اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی خراسان رضوی بیان کرد: : منطقه نمونه گردشگری سد فریمان شامل محدوده‌ای به مساحت ۴۰ هکتار است که مجوز آن با هدف ارتقای سطح گردشگری و سرمایه‌گذاری صادر شده است.

صدور مجوز برای تاسیس منطقه نمونه گردشگری سد تاریخی فریمان

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، احمد دیناری معاون سرمایه‌گذاری و تامین‌ منابع اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی خراسان رضوی در خبری اظهار کرد: صدور مجوز تاسیس منطقه نمونه گردشگری سد فریمان به انجام رسید.

دیناری در ادامه این خبر عنوان کرد: این مجوز بر اساس ماده هشت قانون تشکیل سازمان میراث ‎فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و مصوبه هیات وزیران منطبق با آئین‌نامه اجرایی نحوه تشکیل و اداره مناطق نمونه گردشگری صادر شده است.

معاون سرمایه‌گذاری و تامین‌ منابع اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی خراسان رضوی ادامه داد: در این راستا سرمایه‌گذار موظف است با رعایت مفاد قرارداد با این اداره‌کل، مطالعات طرح جامع منطقه نمونه گردشگری را ظرف ۶ ماه از تاریخ صدور این مجوز تهیه و به اداره‌ کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی ارائه کند.

وی همچنین تصریح کرد: صدور مجوز آغاز عملیات اجرایی منوط به رعایت تمامی مفاد قرارداد فی‌مابین است و قرارداد این منطقه نمونه گردشگری با شرکت عمران و توسعه گردشگری فریمان که زیرمجموعه شهرداری این شهر می‌باشد، منعقد شده است.

معاون سرمایه‌گذاری و تامین‌ منابع اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی خراسان رضوی در ادامه متذکر شد: منطقه نمونه گردشگری سد فریمان شامل محدوده‌ای به مساحت ۴۰ هکتار است که مجوز آن با هدف ارتقای سطح گردشگری و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این شهرستان صادر شده است.

دیناری در خاتمه با اشاره به قدمت این سد خاطرنشان کرد: سد تاریخی فریمان در بخش مرکزی و ۹ کیلومتری جنوب شهر فریمان قرار دارد و یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری این شهرستان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه