English

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در ستاد کل نیروهای مسلح:

نیروی انتظامی لبه تیغ مقابله با فتنه ها / بصیرت، مهم ترین شاخصه پلیس در مقابله با تهدیدات

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در ستاد کل نیروهای مسلح، نیروی انتظامی را لبه تیغ مقابله با فتنه ها دانست.

نیروی انتظامی لبه تیغ مقابله با فتنه ها / بصیرت، مهم ترین شاخصه پلیس در مقابله با تهدیدات

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حضرت آیت‌الله علی سعیدی با حضور در جمع کارکنان فرماندهی انتظامی مازندران، ضمن تسلیت ایام سوگواری و شهادت حضرت صدیقه اطهر فاطمه زهرا (ص) و دومین سالگرد شهادت سرباز رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی در سخنانی به عبرت های فتنه در تاریخ اسلام اشاره کرد.

وی به تغییر دگرگونی در انقلاب ها اشاره کرد و ادامه داد: انقلاب جمهوری اسلامی ایران یکی از انقلاب هایی توحیدی است که توانست هیئت حاکمه و طبقه حاکمه در کشور را تغییر دهد و طبیعی است این طیف انقلاب ها، دشمنان زیادی را به دنبال خواهد داشت.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه در شکل گیری تمامی انقلاب ها در جهان، فتنه ها، طبقه های حاکم در جامعه و جنگ ها کرد و ظهور پیدا می کند، تصریح کرد: اگر انقلابی بتواند پنج مرحله بسترسازی، پیروزی، استقرار، استکمال و استمرار انقلاب را به درستی طی کند، انقلاب کاملی است.

وی با تأکید بر اینکه بسترسازی فتنه ها در هر انقلابی در مرحله اول صورت می گیرد، افزود: اوج شکل گیری فتنه ها در مرحله پیروی انقلاب است که دشمن تمام سعی خود را دارد تا انقلاب به پیروزی نرسد.

آیت‌الله سعیدی با اشاره به اینکه نقشه ها و توطئه های دشمن در دوران استقرار انقلاب شکل می گیرد، گفت: مرحله چهارم تکمیل انقلاب مرحله استکمال است که در این دوره انتقال رهبری به رهبری دوم است که انقلاب های گذشته با مشکل روبرو شدند و علیرغم توطئه های دشمن، انقلاب اسلامی در این مرحله موفق بوده است.

وی به آخرین مرحله از شکل گیری یک انقلاب موفق اشاره کرد و اذعان داشت: استمرار انقلاب آخرین مرحله از شکل گیری یک انقلاب موفق است و ما در دوره حاضر به مدت 32 سال تحت زعامت مقام معظم رهبری قرار داریم  و می بایست هر نهادی مسئولیت و وظیفه اش را انجام دهد و از دسیسه های دشمن و فتنه ها به دور باشند تا به این انقلاب آسیبی نرسد.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در ستادکل نیروهای مسلح به نقش مردم در پایداری از انقلاب اشاره کرد و بیان داشت: نقش مردم در پایداری یک انقلاب تأثیرگذار است و مردم باید از فتنه های گذشته درس عبرت بگیرند و اهداف شوم دشمن را در براندازی این انقلابی که با خون شهدا به دست آمد، بشناسند.

وی به پیچیدگی و اغواگری فتنه ها اشاره کرد و اظهار داشت: فتنه افراد را در خود فرو برده و قربانی می کند و به موضع گیری منفی، همراهی و سکوت  سوق می دهد.

آیت‌الله سعیدی با اشاره به چند لایه بودن فتنه ها بیان داشت: فتنه گران به دنبال تجزیه رهبری و ایجاد رهبری موازی و بدلی می باشند که در لایه هایی از نفاق پیچیده و شعارهایی از جنس مردم گرایی، قانون گرایی و امام گرایی در آن نهفته است.

وی پیروی از ولایت فقیه را بهترین روش برای مقابله با فتنه دشمنان دانست و خاطرنشان ساخت: ولایت فقیه همانند چراغ هدایت و مسیر سعادت مؤمنان است و امروزه بسیاری از کشورها که در راه مبارزه با استکبار تلاش می کنند به پیروزی دست نمی یابند زیرا از داشتن نعمتی بزرگ همانند ولایت فقیه محروم هستند تا آنها را به سرمنزل مقصود برساند.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در ستاد کل نیروهای مسلح، نیروی انتظامی را لبه تیغ مقابله با فتنه ها عنوان کرد و بصیرت را مهم ترین شاخصه پلیس در مقابله با تهدیدات برشمرد و اقدامات پلیس در سرنگونی فتنه ها از جمله فتنه 88 را شجاعانه دانست.

لازم به ذکر است، مراسم سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار دلها با حضور رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در ستاد کل نیروهای مسلح، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان مازندران، فرماندهی و کارکنان انتظامی در حسینیه آیت اله خامنه ای ستاد انتظامی استان در ساری برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی