English

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان اصفهان خبر داد:

حمایت خیران اصفهانی از ۲۴ هزار فرزند ایتام و نیازمند

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان اصفهان از حمایت خیران اصفهانی از 24 هزار فرزند ایتام و نیازمند در اصفهان خبر داد.

حمایت خیران اصفهانی از 24 هزار فرزند ایتام و نیازمند

 به گزارش خبرگزاری موج اصفهان ، حمید رضا طاهری گفت: 19هزار و ۲۸۷ نیکوکار اصفهانی، حمایت بیش از ۲۴ هزار فرزند یتیم و نیازمند را عهده دار شدند.

وی با اشاره به اینکه حضور نیکوکاران در هر نقطه از جهان منشا خیر و برکات برای خانوارهای نیازمند است، بیان داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۹ هزار و ۲۸۷ نیکوکار اصفهانی، بیش از ۲۴ هزار فرزند تحت پوشش این نهاد را حمایت کرده اند.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه خیران در قالب طرح های اکرام ایتام و محسنین، حامی فرزندان تحت پوشش این نهاد هستند، ادامه داد: ۲۰۲ خیر نیک اندیش مقیم سایر کشورها نیز در این مدت حامی ۸۴۵ نفر از این فرزندان نیازمند شده اند.

حمیدرضا طاهری با بیان اینکه نیکوکاران ایرانی مقیم سایر کشورها یک میلیارد و ۵۷۷ میلیون تومان بصورت نقدی و کالا به این فرزندان اهدا کردند، افزود: این خیران با اهدای کمک های ویژه از جمله دو دستگاه لپ تاپ به ارزشی بالغ بر ۶۴ میلیون تومان، به دو فرزند نخبه گلپایگانی در رشد علمی فرزندان و با اهدای جهیزیه با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیون تومان برای راهی شدن نوعروس نیازمند به خانه بخت، کمک کرده و اعتباری به ارزش ۵۴ میلیون تومان را برای ایجاد زمینه اشتغال این فرزندان تامین کرده اند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به برنامه ریزی ها و اقدامات انجام پذیرفته برای جلب مشارکت بیشتر و رایزنی با سایر سازمان هایی که در ارتباط با ایرانیان مقیم کشورهای جهان هستند، گفت: خیران می توانند از طریق مراجعه به آدرس الکترونیکی ekram.emdad.ir با مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین، این نهاد را در تامین نیازمندی های فرزندان همراهی کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه