English

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان:

۲۰۰ فرزند نیازمند، هنوز چشم انتظار حمایت نیکوکاران هستند

مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان گفت: برای 200 فرزند نیازمند در انتظار حامی که بین سنین 18 تا 29 سالگی قرار دارند، باید زمینه ابراز محبت نیز فراهم شود تا امید به آینده در آنان تقویت شود.

200 فرزند نیازمند، هنوز چشم انتظار حمایت نیکوکاران هستند

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، کریم زارع  با اعلام اینکه 200 فرزند نیازمند، هنوز چشم انتظار حمایت نیکوکاران هستند، اظهار داشت: برای این فرزندان که در گروه سنی بالای 18 سال قرار دارند، در کنار کارهایی که برای فرزندان مددجویان به ویژه ایتام انجام می شود، باید زمینه ابراز محبت نیز فراهم گردد تا امید به آینده در ایشان تقویت شود.

وی گفت: در حال حاضر 26 هزار و 70 یتیم و فرزند نیازمند با 94 هزار و 490 حامی، تحت پوشش این نهاد هستند و کمک های نقدی و غیرنقدی از حامیان بدون واسطه به حساب مددجویان واریز می شود.

این مقام مسئول ادامه داد: در سال جاری 5832 فرزند یتیم و 20238 فرزند نیازمند دارای حامی هستند اما همچنان 200 فرزند نیازمند در انتظار حمایت نیکوکاران، صرفا از کمک های این نهاد بهره مند می شوند.

وی با اعلام این که در حال ترویج روش های الکترونیکی در بحث جذب کمک های مردمی هستیم، افزود: ترویج روش های الکترونیکی به افزایش شفافیت عملکرد این نهاد و کاهش هزینه ها می انجامد و قطعا رشد کمک های مردمی را تقویت خواهد کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان در پایان گفت: خیران می توانند از طریق ورود به سامانهekram.emdad.ir فرزندان ایتام و محسنین را تحت حمایت خویش قرار دهند، همچنین علاوه بر سامانه مذکور با ارسال عدد یک به شماره پیامکی 30003333 و مراجعه حضوری به ادارات کمیته امداد  در سطح استان، برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین اقدام کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه