English

از ابتدای امسال تا کنون صورت گرفت؛

جمع آوری بیش از ۴۷ هزار تن پسماند فضای سبز در اصفهان

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان از جمع آوری بیش از 47 هزار تن پسماند فضای سبز در اصفهان خبر داد.

جمع آوری بیش از 47 هزار تن پسماند فضای سبز در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، غلامرضا ساکتی با اشاره به جمع آوری بیش از 47هزار تن پسماند فضای سبز شهر اصفهان از ابتدای سال، اظهار کرد: در شهر اصفهان روزانه حدود 172 تن پسماند فضای سبز جمع آوری و به محل کارخانه پردازش پسماند منتقل می شود.

وی توضیح داد: پسماند فضای سبز جمع آوری شده از سطح شهر شامل برگ درختان، شاخه های خشکیده و بریده شده و ضایعات اصلاح چمن و هرس درختان می باشد که به طور روزانه از سطح شهر به ویژه پارک ها و فضای سبز شهری جمع آوری می شوند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه همواره تلاش می شود تا این دسته پسماندها هم مانند سایر گروه ها در پروسه مناسب پردازش و بازیافت قرار بگیرد، افزود: در این گروه از پسماندها نیز بخش مربوط به سرشاخه ها پس از جداسازی در اختیار پیمانکار مربوطه قرار می گیرد و بر همین اساس در 9 ماهه نخست سال جاری 240 تن چیپس چوب خرد شده از کارخانه پردازش پسماند خارج شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان ادامه داد: این پسماندها قابلیت بازیافت داشته و می توانند در تولید مصنوعات چوبی، نئوپان و فرآورده هایی برای استفاده از پارک های شهری مورد استفاده قرار بگیرند.

ساکتی با اشاره به اینکه شهروندان می توانند جهت جمع آوری پسماندهای فضای سبز منازل خود با سامانه 137 شهرداری تماس بگیرند، بیان کرد: شهروندان عزیزم اصفهانی در صورت قطع و هرس درختان منازل خود در حد محدود، نباید بقایای آن را همراه پسماند تر بیرون بگذارند چرا علاوه بر آن که سدمعبر و آلودگی محیط زیست شهری را ایجاد می کنند، توسط سامانه های جمع آوری پسماند تر و خشک نیز جمع آوری نمی شوند و به همین دلیل نیز لازم است درخواست خود را از طریق 137 اعلام کنند و هنگام رسیدن نیروی های ویژه، پسماند فضای سبز خود را به آن ها تحویل دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه