English

غلامرضا ساکتی خبر داد؛

شمارش معکوس برای راه اندازی مرکز هوشمند آموزش مدیریت پسماند در اصفهان

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان از راه اندازی مرکز هوشمند آموزش مدیریت پسماند در اصفهان در آینده ای نزدیک خبر داد.

شمارش معکوس برای راه اندازی مرکز هوشمند آموزش مدیریت پسماند در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، غلامرضا ساکتی ضمن بازدید از بخش های مختلف مرکز هوشمند آموزش مدیریت پسماند ، از عزم جدی این سازمان برای پایان این پروژه و بهره برداری هر چه سریع تر در راستای آغاز برنامه های آموزشی و فرهنگی در این محل خبر داد.

وی توضیح داد: مرکز هوشمند آموزش مدیریت پسماند ، محل مناسبی برای ارائه آموزش های تخصصی به کودکان و نوجوانان است و در جریان ایده های طراحی شده در بخش های مختلف نمایشگاه، مخاطبان در قالب تکنیک های مختلف آموزشی، اطلاعات گوناگونی را دریافت می کنند.

این مقام مسئول با اشاره به تکمیل فاز عمرانی این پروژه، افزود: بخشی از تجهیزات لازم برای این مرکز خریداری شده و مابقی نیز در مرحله بررسی و خرید هستند و در کنار این، فاز تجهیز را هم به صورت موازی پیش می بریم تا بتوانیم در 22 بهمن ماه سال جاری مصادف با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، این پروژه را به بهره برداری برسانیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان آموزش و فرهنگسازی را از اولویت های راهبردی سازمان مدیریت پسماند برای رسیدن به اهداف زیست محیطی دانسته و اضافه کرد: به این منظور برنامه های مشخصی برای آموزش شهروندی در نظر گرفته شده که تولید محصولات مکتوب و دیجیتال، راه اندازی مرکز هوشمند آموزش، برگزاری کارگاه های تخصصی و اجرای رویدادهای شهری، از جمله این برنامه هاست و انتظار می رود با بهره مندی از این ظرفیت ها و مشارکت شهروندان بتوانیم از جانب شهروندان شاهد بروز رفتارهای صحیح در حیطه مدیریت پسماند باشیم.

موزه فنون اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه