English

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی مازندران خبر داد:

اخذ ۷۷ رأی مثبت قضایی برای مبارزه با زمین خواری در مازندران

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران از اخذ 77 رأی قضایی به نفع دولت و بیت المال برای بازپس گیری بیش از 23 هکتار از اراضی ملی استان مازندران خبر داد.

اخذ 77 رأی مثبت قضایی برای مبارزه با زمین خواری در مازندران

 به گزارش خبرگزاری موج مازندران، جابر حسن زاده اظهار داشت: با پیگیری‌های حقوقی از سوی این اداره‌کل در راستای رفع تصرف اراضی ملی استان مازندران و با حمایت جدی دستگاه قضایی در این خصوص، از ابتدای سال تاکنون 77 رأی قضایی به نفع دولت و بیت المال در بخش مسکن اخذ شده است.  

 وی ادامه داد: این آراء مربوط به پرونده‌های مهم و حساس اختلافی اداره‌کل راه و شهرسازی استان مازندران با متصرفان و زمین‌خوارانِ اراضی ملی در سطح استان مازندران بوده است.  

معاون املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی استان مازندران بیان داشت: 43 فقره رأی قطعی قضایی در راستای رفع تصرفات غیرمجاز اجرا شد که به تبع آن بیش از 9 هکتار از اراضی ملی در سطح استان به دولت اعاده شد.  

وی گفت: اداره‌کل راه و شهرسازی استان مازندران با حمایت دستگاه قضایی هیچ مماشاتی با زمین خواران ندارد و تصرف اراضی ملی به هر بهانه‌ای که صورت گرفته باشد نتیجه‌ای غیر از تعقیب قضایی و محکومیت کیفری و قلع و قمع و زیان ناشی از آن برای متصرفان به همراه ندارد.  

 وی با تأکید بر جدیت این اداره‌کل در برخورد با متصرفان اراضی ملی اذعان داشت: اداره‌کل راه و شهرسازی استان مازندران نسبت به اشخاصی که اقدام به دست‌اندازی به اراضی ملی می‌کنند به‌هیچ وجه مسامحه نخواهد کرد.  

حسن زاده با هشدار به کسانی که به صورت غیرمجاز اقدام به احداث بنا در اراضی ملی می‌کنند، گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران از اراضی ملی با آمادگی کامل حفاظت و حراست می‌کند و با هرگونه دخل و تصرف در این اراضی و زمین خواری به صورت قاطع برخورد کرده و کوچک‌ترین اغماضی نخواهند داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه