English

سردار هوشنگ حسینی خبر داد:

کشف زمین خواری ۴۲ میلیاردی در اردبیل

فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف زمین خواری به ارزش 42 میلیارد و 385 میلیون ریال در روستای مختار آباد شهرستان اردبیل خبر داد.

کشف زمین خواری 42 میلیاردی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سردار هوشنگ حسینی ، فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: در اجرای اولین مرحله طرح تشدید مبارزه با زمین خواری ابلاغی از پلیس امنیت اقتصادی ناجا و به دنبال دریافت گزارش های مردمی مبنی بر تصرف غیرمجاز اراضی دولتی توسط 2 نفر از ساکنان روستای مختار آباد شهرستان اردبیل و زمین خواری های صورت گرفته در این روستا، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان اردبیل با تشکیل پرونده و بررسی کارشناسی موضوع، از صحت گزارش های دریافتی اطمینان حاصل کردند.

وی با اشاره به هماهنگی قضائی در این رابطه، افزود: با همراهی کارشناس اداره منابع طبیعی اردبیل، ماموران پلیس امنیت اقتصادی به محل اعزام و 28 هکتار و 257 متر از اراضی این روستا که به صورت غیرقانونی تصرف شده بود را رها سازی و آزاد کردند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با بیان اینکه ارزش پرونده زمین خواری کشف شده 42 میلیارد و 385 میلیون ریال است، گفت: در این رابطه 2 نفر دستگیر شدند.

سردار حسینی با اشاره به اینکه دستگیر شدگان به صورت غیرقانونی و با هدف زراعت، اقدام به شخم زنی، تصاحب و تصرف اراضی زراعی کرده بودند، تصریح کرد: متهمان به زمین خواری با تشکیل پرونده تحویل مقام قضائی شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه