English

یکی از همرزمان سردار سلیمانی در کرمانشاه:

امروز دشمن حتی از اسم سردار سلیمانی هم واهمه دارد

با بیان اینکه امروز دشمنان اسلام و انقلاب از شهادت حاج قاسم و از نام ایشان هم ترس و واهمه دارند، تصریح کرد: کمترین بهای خون مطهر حاج قاسم ننگ و رسوایی است که امروز دامن استکبار را گرفته و باعث خروج مفتضحانه آمریکا از منطقه شده است.

امروز دشمن حتی از اسم سردار سلیمانی هم واهمه دارد

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، یکی از همرزمان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی،در مراسم بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که در حسینیه محمد رسول الله (ص) ستاد انتظامی کرمانشاه برگزار شد، گفت: آنچه که پس از شهادت این سردار سرافراز اسلام مشخص شد و به اثبات رسید این است که دشمنان اسلام و انقلاب به سرکردگی آمریکا و دیگر سران استکبار هنوز هم از نام "حاج قاسم" ترس و واهمه عجیبی دارند و تلاش می کنند به هر نحو ممکن این اسم پرصلابت را در اذهان به دست فراموشی بسپارند.

بهمن صحرایی اظهار داشت: سردار سلیمانی مانند خاری در چشم و استخوانی در گلوی استکبار و آمریکا بود که اجاره نفس کشیدن و عرض اندام را به آنها نمی داد.

وی با بیان اینکه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی آمریکا و دنیای استکبار را به ستوه آورده بود، افزود: به شکست کشیده شدن همه برنامه ها، نقشه ها و توطئه های آنها در خاورمیانه به خاطر مجاهدت ها، ایثارگری و جانبازی حاج قاسم عزیز بود و همین موضوع دشمنان اسلام و انقلاب را خشمگین و عصبانی کرده بود.

صحرایی افزود: زمانی که آمریکا و ایادی اش به زعم خود فکر کردند با ایجاد گروه تروریستی داعش و تجهیز آن علیه اسلام می توانند به اهداف خود دست یافته و رفته رفته بر جمهوری اسلامی تسلط پیدا کنند، بازهم این سردار سلیمانی بود که درسی فراموش نشدنی به آنها داد.

این همرزم شهید سلیمانی تصریح کرد: زمانی که حاج قاسم در جلسه ای رسمی که همه دنیا آن را مخابره می کردند قاطعانه اعلام کرد تا دو ماه دیگر پایان کار داعش خواهد بود و زود تر از این موعد هم به قول و وعده اش عمل کرد، دنیای استکبار تصمیم گرفت این سردار رشید را به هر شکل ممکن از پیش رو بردارد تا به خیال خام خود بتوانند راحت‌تر به نقشه هایشان جامه عمل بپوشانند.

وی تاکید کرد: به شهادت رساندن حاج قاسم بزرگترین اشتباه آمریکا و همپیمانانش بود. این کار آنها نه تنها دردی از درهای فراوانشان را درمان نکرد، بلکه باعث شد در تنگنایی قرار بگیرند که تنها نابودی می تواند درمانگر آن باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه