English

شهرام طلوع فکور:

تحقق رشد تولید در سبزوار با سرمایه گذاری ۴۶۳ میلیارد ریال در صنعت

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار بیان کرد: حجم سرمایه‌گذاری صورت گرفته تاکنون از سرمایه گذاری صورت گرفته در مدت مشابه سال گذشته بیش از ۲۴۰ میلیارد ریال بیشتر شده است.

تحقق رشد تولید در سبزوار با سرمایه گذاری ۴۶۳ میلیارد ریال در صنعت

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، شهرام طلوع فکور رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار در خبری اعلام کرد: ۴۶۳ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صنعتی از ابتدای امسال در این شهرستان محقق شده که بیانگر رشد تولید است.

طلوع فکور در ادامه این خبر اضافه کرد و گفت: این میزان سرمایه‌گذاری در قالب ۲۳ فقره پروانه بهره برداری صنعتی با اشتغال ۲۳۵نفر در بخش‌های مختلف صنایع، واحدهای تکمیلی و فرآوری و غذایی در شهرستان سبزوار به ثمر نشسته است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار همچنین تصریح کرد: حجم سرمایه‌گذاری صورت گرفته در حوزه صنعت سبزوار تاکنون از سرمایه گذاری صورت گرفته در مدت مشابه سال گذشته بیش از ۲۴۰ میلیارد ریال بیشتر شده است.

وی در ادامه این خبر تاکید کرد و گفت: همچنین ۱۲۱ جواز تاسیس و توسعه صنعتی با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری ۶۸ هزار میلیارد ریال در این شهرستان از ابتدای امسال صادر شده است.

طلوع فکور در خاتمه اظهار کرد: علاوه بر بهره برداری از طرحهای شاخص صنعتی، ساخت و توسعه شهرک صنعتی شماره ۲ سبزوار، صدور مجوز آغاز عملیات اجرایی منطقه ویژه اقتصادی سبزوار، استقرار اداره گمرگ، دفتر نمایندگی نظام مهندسی معدن و نمایندگی استاندارد در این شهرستان طی سالهای اخیر محقق شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه