English

سردار سبحانی فر:

سواد رسانه ای مسئولان و مردم مقابل جنگ رسانه ای دشمن افزایش یابد

مشاور عالی فرماندهی کل سپاه گفت:وظیفه همه مردم و مسئولان است تا سواد رسانه خود را بیشتر کرده و به مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمنان بروند.

سواد رسانه ای مسئولان و مردم مقابل جنگ رسانه ای دشمن افزایش یابد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج از آذربایجان شرقی، سردار محمدجواد سبحانی‌فر در مراسم گرامیداشت روز بصیرت در شهرستان بناب اظهارداشت: کشورهای غربی از جمله آمریکا فقط ادعای دموکراسی و حقوق بشر را دارند و در واقع آنها خود دشمنان اصلی حقوق بشر هستند.

 وی افزود: آمریکا و قدرت های غربی کشتارهای وحشیانه بسیار زیادی را در سراسر جهان از خود به جای گذاشته اند و باعث شدن تعداد زیادی از مردم جهان بی خانمان شوند و ترور سردار سلیمانی نیز نوعی از حرکت وحشیانه و ضد بشری آنها است.

مشاور عالی فرماندهی کل سپاه با بیان اینکه مسئولان می بایست با تمام دقت و خالصانه به مردم خدمت کنند گفت: هر کس در این کشور خدمت می کند  می باید خالصانه و برای انقلاب و مردم باشد.

سردار  سبحانی فر با تاکید بر اینکه دفاع از مرزهای کشور در داخل و خارج از کشور انجام می‌شود گفت: اگر ما در خارج از مرزها با دشمنان مقابله نکنیم آنها جرأت پیدا می کند که وارد مرزهای ما شوند لذا جوانان انقلابی و فداکار ایران اسلامی در خارج از کشور مانند کشورهای سوریه و غیره به جنگ با دشمنان می پردازند.

وی با اشاره به گرانی و تورم های اخیر در جامعه گفت: عملکرد بی خردمندانه و بی کفایت برخی از مسئولان باعث بروز چنین مشکلاتی برای مردم و جامعه شده است اما مردم مطمئن باشند قطعاً از این بازه زمانی عبور خواهیم کرد.

مشاور عالی فرماندهی کل سپاه در پایان با تاکید بر اینکه دشمنان از فضای مجازی به عنوان ابزاری برای جنگ با کشورها استفاده می‌کنند، گفت: وظیفه همه مردم و مسئولان است تا سواد رسانه خود را بیشتر کرده و به مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمنان بروند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه