English

هاشم علایی:

۹۴ سند استاندارد ملی در اردبیل بازنگری شده است

مدیر کل استاندارد استان اردبیل از بازنگری 94 سند استاندارد ملی در 9 ماهه سال 1400 اردبیل خبر داد.

94 سند استاندارد ملی در اردبیل بازنگری شده است

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، هاشم علایی ، مدیر کل استاندارد استان اردبیل با اشاره به اینکه سازمان ملی استاندارد ایران به عنوان تنها مرجع رسمی و متولی قانونی در کشور مسئولیت تدوین و نشر استانداردها را بر عهده دارد گفت: بررسی استانداردهایی ‌که پنج سال از تدوین آن ها گذشته است از وظایف سازمان ملی استاندارد ایران است و بازنگری آن ها بطور مداوم انجام می گیرد.

وی ادامه داد: طبق برنامه عملیاتی سال 1400، بازنگری 80 استاندارد ملی در دستور کار این اداره کل قرار داشت که با تلاش کارشناسان در 9 ماهه اول امسال با انجام 94 مورد بازنگری شاهد تحقق 117درصدی در این حوزه می باشیم.

مدیر کل استاندارد استان اردبیل گفت: استانداردهای بازنگری شده در زمینه های چوب و فرآورده های چوبی، خوراک و فرآورده های کشاورزی، گردشگری و خدمات، اطلاعات و فناوری، برق و الکترونیک، مکانیک، مصالح ساختمانی، مدیریت کیفیت، محیط زیست و نانو بوده است.

علایی هدف از تدوین و بازنگری استانداردهای ملی را به روزرسانی و ارتقاء کیفیت استانداردهای ملی مطابق با نیازهای جامعه عنوان کرد. 

وی در ادامه گفت: علاوه بر بازنگری استانداردهای ملی، مشارکت در تدوین و تجدید نظر استانداردهای بین المللی نیز در دستور کار سازمان ملی استاندارد ایران قرار دارد.

مدیر کل استاندارد استان اردبیل ادامه داد: استاندارد استان نیز با ایجاد و فعالسازی یک کمیته فنی متناظر استانداردهای بین المللی در سال گذشته، در تدوین استانداردهای بین المللی مشارکت فعال و موثری داشته است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه