English

هاشم علایی خبر داد:

کنترل صحت عملکرد ۱۶۷۸ نازل سوخت مایع در استان اردبیل

مدیر کل استاندارد استان اردبیل گفت: طی چهار ماهه نخست امسال هزار و 678 نازل سوخت مایع در سطح استان مورد بررسی قرار گرفته است.

کنترل صحت عملکرد 1678 نازل سوخت مایع در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، هاشم علایی ، مدیر کل استاندارد استان اردبیل گفت: کنترل صحت عملکرد نازل های سوخت مایع یکی از وظایف قانونی سازمان ملی استاندارد ایران بوده و این کنترل ها در بازه های زمانی 3 ماهه انجام می گیرد.

وی افزود: استاندارد استان تمامی تلاش خود را برای تحقق این امر با انجام ماموریت ها و رسالت های ذاتی خود به کار بسته و در چهار ماه نخست امسال صحت عملکرد تعداد هزار و 678 نازل سوخت در سطح استان مورد بررسی قرار گرفته است.

مدیر کل استاندارد استان اردبیل بیان کرد: در راستای اصل 44 قانون اساسی و برون سپاری وظایف تصدی گری با همکاری آزمایشگاه های تائید صلاحیت شده این اداره کل و کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان بازرسی و کنترل عملکرد نازل ها به صورت دوره ای انجام می گیرد.

علایی تاکید کرد: در صورت صحت عملکرد نازل، برچسب انجام آزمون دوره ای که قابل مشاهده برای کلیه استفاده کنندگان از نازل مورد نظر است بر روی نازل نصب و در صورت عدم صحت عملکرد، تا زمان رفع نقص و انجام آزمون مجدد از فعالیت نازل مورد نظر جلوگیری می شود

وی از مردم درخواست کرد، در زمان استفاده از نازل های سوخت در جایگاههای عرضه سوخت مایع حتما به گواهی انجام آزمون نازل مورد نظر توجه و در صورت نداشتن این برچسب موارد را از طریق شماره تلفن گویای ۱۵۱۷ یا شماره تلفن های ۸-۳۳۷۴۱۱۵۶ به اداره کل استاندارد استان اردبیل اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه