English

هاشم علایی خبر داد:

صدور ۳۶۸ مورد گواهینامه تائید ایمنی آسانسور و پله برقی در اردبیل

مدیر کل استاندارد استان اردبیل گفت: در 4 ماهه نخست امسال تعداد 368 مورد گواهینامه تائید ایمنی و ادواری آسانسور و پله برقی در استان صادر شده است.

صدور 368 مورد گواهینامه تائید ایمنی آسانسور و پله برقی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، هاشم علایی ، مدیر کل استاندارد استان اردبیل گفت: در چهار ماهه نخست امسال تعداد 368 مورد گواهینامه تائید ایمنی و ادواری آسانسور توسط شرکت های بازرسی فنی تائید صلاحیت شده، صادر شده است.

وی با اشاره به اجباری بودن اجرای استاندارد آسانسورها و پله های برقی تصریح کرد: آسانسورها و پله های برقی باید مورد بازرسی و آزمون اولیه و ادواری قرار گیرند و کارفرمایان پروژه های عمرانی و ساختمان ها، بیمارستان ها ، پاساژها ، دستگاه های اجرایی ، اماکن عمومی و بناهای شخصی موظفند گواهینامه ایمنی آسانسور را دریافت کنند.

مدیر کل استاندارد استان اردبیل گفت: پس از نصب آسانسور و پله برقی ها  توسط شرکت های نصاب مجاز دارای پروانه معتبر طراحی و مونتاژ از سازمان صنعت ، معدن و تجارت ، آسانسورهای نصب شده توسط این شرکت ها در سامانه "مدیریت بازرسی آسانسور" جهت ارجاع کار به شرکت های بازرسی فنی تائید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران برای انجام بازرسی های فنی و صدور گواهینامه ایمنی ثبت می شوند.

علایی افزود: اعتبار گواهی نامه ها صادر شده یک ساله می باشد و بهره برداران بایستی جهت سرویس و نگهداری آن با شرکت‌های مجاز عقد قرارداد کرده و باید قبل از انقضاء اعتبار گواهی نامه ها، نسبت به بازرسی ادواری آسانسور های خود اقدام و گواهینامه ایمنی از شرکت های بازرسی تایید صلاحیت شده دریافت کنند.

وی در ادامه این موضوع را نیز یادآور شد که صدور پایان کار در شهرداری ها منوط به صدور گواهینامه ایمنی بازرسی آسانسور و پله برقی از سوی شرکت های بازرسی تائید صلاحیت شده می باشد.

مدیر کل استاندارد استان اردبیل تصریح کرد: مردم می‌توانند در صورت نارضایتی از عملکرد شرکت های بازرسی فنی تائید صلاحیت شده، مراتب را به صورت کتبی به اداره کل استاندارد استان اردبیل منعکس کرده و یا با شماره تلفن گویای 1517 و تلفن های 8 -33741157 تماس حاصل نمایند. 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه