English

رسول قدیمی خبر داد:

کشف ۳۸ دستگاه استخراج غیرمجاز رمز ارز دیجیتال در اردبیل

مدیر توزیع برق شهرستان اردبیل گفت: ۳۸ دستگاه کارت گرافیک جهت استخراج غیرمجاز رمز ارز دیجیتال در محدوده اردبیل کشف و جمع آوری شد.

کشف ۳۸ دستگاه استخراج غیرمجاز رمز ارز دیجیتال در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، رسول قدیمی ، مدیر توزیع برق شهرستان اردبیل گفت: با هوشیاری همکاران شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل و تلاش عوامل نظامی و انتظامی استان، ۳۸ دستگاه کارت گرافیکی که برای استخراج غیرمجاز ارز دیجیتال استفاده می شد به همراه ۴ دستگاه ماینر غیرمجاز در محدوده امور ۲ برق اردبیل کشف و جمع آوری شد.  

وی ادامه داد: این دستگاه ها در  یک کارخانه نمک در جاده مغان کشف و جمع آوری شد و جهت صدور حکم به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

مدیر توزیع برق شهرستان اردبیل گفت: دستگاههای ماینر علاوه بر مصرف بالا و استفاده از تعرفه ارزان، خسارت زیادی به شبکه توزیع وارد کرده و باعث آسیب جدی به لوازم برقی شهروندان می شوند.

قدیمی از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را به سامانه فوریت های برق ، ۱۲۱ گزارش دهند.

وی ادامه داد: لینک مربوط به گزارش های مردمی در خصوص استخراج غیرمجاز رمز ارز در اپلیکیشن «برق من» نیز فراهم شده و شهروندان این اطمینان را داشته باشند که این همراهی و همکاری برای جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال، کاملا محرمانه تلقی خواهد شد و تا سقف ۲۰ میلیون تومان جایزه نقدی دریافت خواهند کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه