English

استاندار لرستان در جمع پر شور مردم؛

۹ دی، روز بصیرت و مقابله با تمامیت خواهی‌ها است

استاندار لرستان در راهپیمایی روز 9 دی 1400، گفت: روز 9 دی، ترجیح ولایت پذیری بر تمامیت خواهی بوده و هست.

9 دی، روز بصیرت و مقابله با تمامیت خواهی‌ها است

به گزارش خبرگزاری موج لرستان، فرهاد زیویار در اجتماع پر شور مردم در راهپیمایی 9 دی ، گفت: این روز، یوم الله و یک روز تاریخی است که درس‌های زیادی به ما داد، ۹ دی روز حمایت از قانون و قانون اساسی است، روز عاشورایی‌ها و مقابله با تمامیت خواهی، بصیرت و مقابله با فتنه است.

استاندار لرستان که در مصلی نماز جمعه خرم‌آباد سخن می‌گفت، تصریح کرد: اینکه می‌گوییم یوم الله زیرا روزهایی است که ملت تصمیم به اقدام و تغییری می‌گیرد که پشت آن اراده الهی است، یوم‌الله از پیروزی انقلاب اسلامی وارد ادبیات سیاسی ایران شد.

زیویار با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران نقطه عطفی در تاریخ تحولات کشور است، گفت: قانون اساسی، پارلمان یا همان مجلس، احزاب و تشکل‌های دارای شناسنامه و رسانه جزو ارکان انقلاب اسلامی است.

روز 9 دی، روز پیروزی قانون بوده و هست

استاندار لرستان ادامه داد: همه این رکن‌ها یک طرف قانون یک طرف، مادامی که قانون وجود نداشته باشد دیگر ارکان نمی‌توانند دوام و بقایی داشته باشند، از این روی، روز ۹ دی روز پیروزی قانون بر بی قانونی بود، لذا این مهم همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز بوده و هست.

زیویار تاکید کرد: اهالی فتنه که کور شده بودند مستقیما به اهل بیت و قرآن هتک حرمت کردند، اما در ۹ دی ریشه‌ و مبنای عاشورایی و قرآنی انقلاب اسلامی باعث شد همه تحت تاثیر قرار بگیرند.

حماسه 9 دی

روز 9 دی روز مقابله با تمامیت خواهی است

استاندار لرستان گفت: ۹ دی روز مقابله با تمامیت خواهی است در دعوای سیاسی بین دو جناح سیاسی به پشتوانه ظرفیتی که در دل جامعه وجود داشت ولایت مداری بر تمامیت خواهی ترجیح داده شد.

گفتنی است در راهپیمایی 9 دی 1400 لرستان، آحاد مختلف مردم و مسوولین دستگاه‌های اجرایی در سراسر استان، حضوری حماسی و شور آفرین داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه