English

آیدا فاروقی:

سردترین شهر خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته قوچان بوده است

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: قوچان با کمینه دمای هوای ۹ درجه زیر صفر و کلات نادر با بیشینه دمای هوای ۱۶ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

سردترین شهر خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته قوچان بوده است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آیدا فاروقی کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: شهرستان قوچان این استان با کمینه دمای هوای ۹ درجه زیر صفر در سه‌شنبه شب سردترین شهر کشور گزارش شد.

فاروقی در ادامه این خبر اضافه کرد: شب گذشته ۲۰ شهرستان خراسان رضوی دمای هوای صفر و زیر صفر را سپری کردند و کمینه دمای هوای مشهد نیز طی این مدت به سه درجه زیر صفر رسید.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی همچنین تصریح کرد: نوسان دمای هوا در خراسان رضوی تا روز جمعه و افزایش تدریجی آن از روز شنبه هفته آینده خواهد بود و  بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۱۳ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده که نسبت به دیروز ۲ درجه کاهش دارد و فردا یک درجه افزایش داشته و روز جمعه به ۱۱ درجه می‌رسد.

وی ادامه داد: کمینه دمای هوای مشهد تا ۲ شب آینده با افزایش نسبی به یک درجه زیر صفر می‌رسد و از عصر فردا در مناطقی از جنوب شرقی خراسان رضوی بارشهای پراکنده باران با احتمال رعد و برق پیش‌بینی می‌شود که روز جمعه بر میزان بارشها به خصوص در جنوب استان افزوده خواهد شد.

فاروقی در خاتمه اظهار کرد: امروز وزش باد در مناطق بادخیز استان جریان دارد و از فردا بر شدت آن افزوده خواهد شد و قوچان با کمینه دمای هوای ۹ درجه زیر صفر و کلات نادر با بیشینه دمای هوای ۱۶ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه