English

علی اکبر کی پور:

موتور محرک برای جذب و ماندگاری زائر و مسافر در تربت حیدریه، تبلیغات است

معاون استاندار و فرماندار تربت حیدریه بیان کرد: باید مزیت‌های شهرستان تربت حیدریه را طوری تبلیغ کنیم تا گردشگر و زائر و مسافر شرطی شوند و منافع اقتصادی برای مردم منطقه حاصل شود.

موتور محرک برای جذب و ماندگاری زائر و مسافر در تربت حیدریه، تبلیغات است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علی اکبر کی پور معاون استاندار و فرماندار تربت حیدریه عنوان کرد: احیای مزیت‌های خرد اقتصادی اولویت نخست دولت در تربت حیدریه است.

کی پور در ادامه این خبر اضافه کرد و گفت: احیای توانمندی و ظرفیت داخل تربت حیدریه بخشی از مشکلات را برطرف می‌کند، ضمن آنکه در ادامه باید با جذب سرمایه گذار و به فعلیت رساندن طرح‌های اقتصادی بزرگ گام‌های بعدی را برداریم.

فرماندار تربت حیدریه همچنین ادامه داد: وقتی در پیشینه یک منطقه مشاهده می‌کنیم چه ظرفیت‌های بالقوه‌ای وجود دارد یقینا با به فعلیت رساندن اقتصاد‌های خرد و بنگاه‌های اقتصادی کوچک و زود بازده بخشی از مشکلات را برطرف می‌شود.

وی در ادامه تاکید کرد: شأن خدمتگزاری ایجاب می‌کند که مسائل و مشکلات منطقه تا حصول نتیجه پیگیری شود، اما برخی معادلات در این حوزه فرا شهرستانی و فرا استانی است که با تقویت و ارتقای ارتباطات فرا منطقه‌ای می‌توان در به نتیجه رسیدن این بخش از مشکلات تسریع کرد.

فرماندار تربت متذکر شد: یکی از ظرفیت‌های مهم این شهرستان قرارگرفتن در مسیر زائران و مسافران حریم قدس رضوی است که باید ماندگاری و جاذبه‌های ماندن را در حوزه‌های گردشگری، اقتصادی و کشاورزی ارتقا دهیم.

وی در ادامه یادآور شد: تبلیغات در حوزه‌های اقتصادی، گردشگری و کشاورزی به عنوان موتور محرک برای جذب و ماندگاری زائر و مسافر است و در این برهه از زمان تبلیغات حرف اول را می‌زند.

کی پور در خاتمه اظهار کرد: باید مزیت‌های همچون زعفران، ابریشم، عقیق و سایر صنایع را طوری تبلیغ کنیم تا گردشگر و زائر و مسافر شرطی شوند و به مانند کسی که به قم و اصفهان سفر می‌کند و سوهان و گز را خرید می‌کند در این شهرستان هم بتواند اینگونه عمل کنند تا منافع اقتصادی برای مردم منطقه حاصل شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه