English

اتمام و بهره برداری از مرحله نخست اجرای طرح جامع پایانه مرزی سرخس

مدیر پایانه مرزی سرخس بیان کرد: محوریت محوطه‌سازی و جمع‌آوری آب‌های سطحی و بازپیرایی مبلمان محوطه توقفگاه های کامیون در این مرحله به انجام رسید و برای اجرای مرحله دوم طرح جامع پایانه مرزی سرخس منتظر تخصیص اعتبار هستیم.

اتمام و بهره برداری از مرحله نخست اجرای طرح جامع پایانه مرزی سرخس

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مهدی رضایی مدیر پایانه مرزی سرخس در خبری اعلام کرد: مرحله نخست اجرای طرح جامع این پایانه به پایان رسیده و پروژه های آن در مرحله تحویل موقت قرار دارند.

رضایی در ادامه این خبر اضافه کرد: در اجرای این طرح‌ ۲ پروژه با هزینه ۲۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این پایانه همجوار ترکمنستان در شمال شرقی خراسان رضوی پایان یافته است.

مدیر پایانه مرزی سرخس همچنین تاکید کرد: پس از ابلاغ و اجرای طرح جامع پایانه‌های مرزی، مرحله نخست طرح در پایانه مرزی سرخس با هزینه ۲۵ میلیارد ریال و محوریت محوطه‌سازی و جمع‌آوری آب‌های سطحی و بازپیرایی مبلمان محوطه توقفگاه های کامیون در این پایانه به انجام رسید.

وی در ادامه افزود: در ادامه نیز بهسازی سالن جلسات، سقف سالن تجاری و سرویس‌های بهداشتی این پایانه مرزی با هزینه حدود چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تکمیل شد که تحویل موقت شده است.

مدیر پایانه مرزی سرخس متذکر شد: برای اجرای مرحله دوم طرح جامع پایانه مرزی سرخس منتظر تخصیص اعتبار هستیم و در حال حاضر روزانه بار حدود ۱۲۰ دستگاه کامیون به صورت تحویل گاری به کشور ترکمنستان انتقال می یابد و همین تعداد گاری نیز وارد خاک ایران می شود.

رضایی در خاتمه این خبر اظهار کرد: افزایش حمل بار به مناسبت پایان سال میلادی در این پایانه مرزی  بسیار محسوس است و حدود نیمی از بارهای ارسال شده به ترکمنستان صادرات و بقیه ترانزیت هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی