English

علی اصغر شالبافیانه خبرداد؛

طرح استاندار هرمزگان برای رونق صنعت گردشگری کشور

معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: استاندار هرمزگان طرحی برای جزایر چهارگانه گردشگری تدوین کرده که با تصویب آن در هیات وزیران زمینه رونق گردشگری در کشور فراهم می‌شود.

طرح استاندار هرمزگان برای رونق صنعت گردشگری کشور

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در نشست روسای جوامع هتل‌داران کشور افزود: این امر با هدف فعال کردن نمایندگی‌های گردشگری کشور در خارج از مرزهای ایران انجام می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به ارتباط صنعت گردشگری  با سفارت‌های ایران در سایر کشورها، لازم است تا محتوای جذاب و به زبان‌های مختلف تهیه شود و در اختیار سفارت‌های ایران در سراسر کشور قرار گیرد.

معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تصریح کرد: با ستاد کرونای کشورنشست‌هایی برگزار شد که در نتیجه آن ورود مسافر از هشت کشور آفریقایی و چهار کشور اروپایی که سویه اُ-میکرون در آن شیوع یافته، ممنوع شده است.

وی افزود: همچنین ترتیبی اتخاذ شد که کنسول‌های کشور می‌توانند هنگام صدور روادید، محل اسکان و هتل گردشگران خارجی را مشاهده نمایند.

شالبافیان ادامه داد: باز شدن مرز هوایی پس از ۲۰ ماه و از ابتدای آبان‌ماه به روی گردشگران خارجی امر مهمی بود که محقق شد و تلاش می‌کنیم تا به زودی مرزهای زمینی نیز به روی مسافران خارجی باز شود.

وی اظهار کرد: با رایزنی‌های انجام شده با ستاد کرونا، دستورالعمل‌های بهداشتی ویژه‌ای برای هتل‌ها و مراکز اقامتی تعغیف شد تا امکان بازگشایی هتل‌ها فراهم شود.

معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خاطرنشان کرد: استاندار هرمزگان طرحی برای جزایر چهارگانه گردشگری تدوین کرده است که با تصویب آن در هیات وزیران زمینه رونق گردشگری بیش از پیش فراهم می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه