English

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران خبر داد:

انجام فرایند ساماندهی و جذب ۱۵۴۰ آموزش دهنده سوادآموزی استان

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از انجام فرایند ساماندهی و جذب 1540 آموزش دهنده سوادآموزی استان خبر داد.

انجام فرایند ساماندهی و جذب 1540 آموزش دهنده سوادآموزی استان

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، علیرضا سعدی پور در صبحگاه مشترکی که به مناسبت هفته سوادآموزی با حضور معاونین و کارکنان اداری اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد از خروجی حوزه نهضت سوادآموزی پس از گذشت 42 سال از تأسیس این نهاد ابراز رضایت کرد و اظهار داشت: شاهد نتایج درخشان نهضت سوادآموزی هستیم که موجب افتخار و شوق آفرین است.

وی با اشاره به سختی و طاقت فرسا بودن آموزش بزرگسالان ادامه داد: آموزشیاران ما در دورترین مناطق استان حضور یافته و با سختی زیاد به آموزش سوادآموزان پرداختند و با همت همین آموزش دهنده ها امروز استان مازندران رتبه یک کشور را در میزان باسوادی دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از تشکیل پرونده برای 1973 آموزش دهنده مازندران مشمول قانون الحاقی مصوبه مجلس طی دو مرحله خبر داد و گفت: فرایند ساماندهی و جذب به صورت حق التدریسی 1540 نفر از پذیرفته شدگان آزمون تاکنون انجام شده و تعداد 36 آموزش دهنده نیز از طریق قانون ایثارگری به استخدام آموزش و پرورش در آمدند.

وی با بیان اینکه سوادآموزی امری بسیار با اهمیت است، خاطرنشان ساخت: انجام اولویت پژوهشی حوزه سوادآموزی و برگزاری جلسات اقماری به همراه کارگاه های مختلف در آموزش و حمایت از سوادآموزان، دوره ها، روشها و متدهای جدید از برنامه های سوادآموزی استان در یکسال گذشته بوده است.

گفتنی است؛ در این مراسم از سوادآموز موفق و کارآفرین، انوشیروان بهرامی، و کارکنان حوزه معاونت سوادآموزی تجلیل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه