English

حجت الاسلام و المسلمین محمدعبادی زاده؛

خارج شدن اهرم قدرت از دست نمایندگان مجلس به ضرر مردم می شود

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: اگر اهرم قدرت از دست نمایندگان مجلس خارج شود به ضرر جامعه و مردم تمام می‌شود، متاسفانه امروزه اوضاع بر مداری دیگر می‌چرخد. در زمان گذشته نماینده مجلس ما با اقتدار محکمی مطالبه گر حق مردم بودند.

خارج شدن اهرم قدرت از دست نمایندگان مجلس به ضرر مردم می شود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در نشست با مجتبی توانگر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و شاکری رئیس مجمع عالی کارآفرینان کشور اظهار کرد: بنده همیشه به مجمع نمایندگان مجلس هرمزگان گفته‌ام  که بعضی از قوانین دست و پا گیر در حوزه صنعت، کشاورزی، گردشگری و... بایستی حذف و اصلاح شوند چرا که برای انجام دادن هر کاری در حوزه‌های مختلف با موانع و قوانین سرسختی روبرو می‌شویم که جلوی پیشرفت کارها و کار افرین ها را می‌گیرد.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده عنوان کرد: متاسفانه در بحث صنعت و تولید نیز شاهد وجود قوانین سختی هستیم که یکی از این موانع تولید همین موانع قانونی است که مجلس و نمایندگان می‌توانند این مشکل را بر طرف کنند و به همین‌ منظور ابتدا بایست گروه‌های کارشناسی به منطقه مورد نظر اعزام کنند و با بررسی دقیق همه موارد لازم نسبت به شناسایی ظرفیت‌ها و موانع اقدام کنند.
وی بیان کرد: امروزه سرمایه گذاری و تولید برای کشور جزو مسائل حیاتی محسوب می‌شود چرا که با تقویت این بخش و با فعال کردن آن می‌توان فقر و بیکاری در جامعه را از بین برد.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان تصریح کرد: اگر همه دستگاه‌ها به وظایف خود به درستی عمل کنند بسیاری از مشکلات که امروز جامعه ما با آنها دست و پنجه نرم می‌کند از بین خواهد رفت و دیگر ایجاد نخواد شد لذا مشکلات را می‌توان با عملکرد صحیح در نطفه خفه کرد.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده تاکید کرد: نظارت در امور کشور و استان‌ها باید بسیار دقیق شود و تبدیل به نظارتی شود که دستگاه‌ها هم احساس خطر کنند و این احساس خطر منجر شود تا آنها به وظایف خود به خوبی عمل کنند و رسیدن به این‌ مهم نیاز به سازوکارهای ویژه‌ای دارد که مجلس باید آنها را احصا کند.
وی در پایان سخنانش افزود: اگر اهرم قدرت از دست نمایندگان خارج شود به ضرر جامعه و مردم تمام می‌شود چرا که هنگام وجود این قدرت ما خاطرمان جمع است که قدرتی خارج از دولت از حق مردم دفاع می‌کند، متاسفانه موضوع امروزه کم رنگ شد است چنانچه در زمان گذشته نماینده مجلس ما با اقتدار و پشتوانه محکمی مطالبه گر حق مردم بودند اما امروز متاسفانه اوضاع بر مداری دیگر می‌چرخد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه