English

به موج های منفی در فضای مجازی توجه نکنید

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: در آستانه انتخابات قرار داریم و همه ما آگاهیم که برخی سعی دارند با ایجاد موج هایی در فضاهای مجازی توجه مردم را به سمت های دیگر جلب کنند تا آنان را از حضور با شکوه در انتخابات دلسرد کنند.

به موج های منفی در فضای مجازی توجه نکنید

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، خاطرنشان کرد: در آستانه انتخابات قرار داریم و همه ما آگاهیم که برخی سعی دارند با ایجاد موج هایی در فضاهای مجازی توجه مردم را به سمت های دیگر جلب کنند تا آنان را از حضور با شکوه در انتخابات دلسرد کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: اگر این انقلابی که در کشور ما ایجاد شد در کشورهای غربی رخ می‌داد قطعا نمی توانستند این انقلاب و خون شهدا را پاس دارند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان اذعان داشت: مشکلاتی وجود دارد اما مردم همیشه همراه و همدل با نظام بودند تا این انقلاب به ثمر رسید می توانم  از مهمترین دستاوردهای پیروزی را حضور در انتخابات بدانم.

وی در ادامه عنوان کرد: اختلاف نظر در همه جوانب ممکن است پیش آید، مسائل کوچک حل خواهد شد از همین رو از رسانه ها می خواهیم مردم و جوانان را به اینده ی روشن پیش رو امیدوارتر کنند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در پایان اضافه کرد: یکی از نکات مهم مردم ایران در سطح بین المللی، سطح آگاهی آن هاست اما نکته مهمتر ایستادگی مردم پای نظام جمهوری اسلامی یا حضور در انتخابات است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه