English

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده:

مبارزه با تبعیض و فساد از وظایف دولت اسلامی است

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: مبارزه با تبعیض و فساد از وظایف دولت اسلامی است و باید مردم در دولت اسلامی حداقل ها مانند معیشت را داشته باشند و توزیع ثروت در بخش های مختلف یکسان در اختیارشان قرار بگیرد.

مبارزه با تبعیض و فساد از وظایف دولت اسلامی است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در دیدار اعضای شورای مرکزی بسیج اساتید استان هرمزگان، گفت: تاکنون شبکه به هم پیوسته ای از بسیج اصناف مختلف دیده نشده است.
وی با بیان اینکه وجه اشتراک همه این است که بسیجی هستیم و اهداف همه گروه ها به هم پیوند خورده است، اظهار کرد: اما باید زمینه به هم پیوستگی بسیج اقشار مختلف نیز فراهم شود و این نقش آفرینی را باید بسیج اساتید بر عهده داشته باشد.
امام جمعه بندرعباس ادامه داد: در وضعیت کنونی جامعه نقش بسیج اساتید در تحولات نقش بی بدیلی است.
عبادی زاده با اشاره به تشکیل دولت اسلامی، عنوان کرد: حضرت آقا حدود ۲۰ سال پیش حرکت در مسیر تمدن سازی را مطرح کردند و اشاره فرمودند که هنوز در دولت اسلامی هستیم و از آن عبور نکرده ایم.
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان تصریح کرد: هر دولتی که بر سر کار آمده  گوشه ای از شعائر اسلامی را به عنوان شعار خود مطرح کرده اند.
وی ادامه داد: دولت اسلامی نباید تبعیض و فساد داشته باشد، باید مردم در دولت اسلامی حداقل ها مانند معیشت را داشته باشند و توزیع ثروت در بخش های مختلف یکسان در اختیارشان قرار بگیرد.
عبادی زاده اضافه کرد: از اساتید در تحقق دولت اسلامی در گام دوم انقلاب انتظار حرکت و تلاش است.
وی ادامه داد: در گام دوم انقلاب که حضرت آقا فرمودند "شتاب" مفهوم آن استفاده از جوانان پر انرژی انقلاب و حزب اللهی است که شتاب لازم را به گام دوم بدهند تا از مرحله دولت سازی عبور نماییم و دولت اسلامی محقق شود و به مرحله تمدن اسلامی وارد شویم.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به حضور پر شور و گسترده مردم در پای صندوق های رای، بیان کرد: مشارکت مردم در این دوره از انتخابات با توجه به شرایط جامعه و تبلیغات گسترده دشمنان برای عدم شرکت در انتخابات و همچنین شیوع ویروس کرونا، مشارکت بسیار خوب و پر شوری  را شاهد بودیم که جا دارد از این مردم فهیم، بصیر و آگاه قدردانی شود.
عبادی زاده با اشاره به تعداد آرای باطله در انتخابات گذشته، افزود: این مساله باید بررسی و تحلیل شود و دولتمردان در پی رفع و حل مشکلات ایجاد این مساله باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه