English

تسریع در اجرای طرح جهش مسکن کرمانشاه در دستور کار دولتمردان استان

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: اجرای طرح جهش تولید در حوزه مسکن یکی از اولویت های اصلی دولت است و وزارت راه و شهرسازی نیز بر تامین سریع زمین های مورد نیاز برای اجرای این طرح تاکید دارد.

تسریع در اجرای طرح جهش مسکن کرمانشاه در دستور کار دولتمردان استان

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه معاون عمرانی استاندار کرمانشاه از تصویب طرح تامین زمین مورد نیاز برای اجرای طرح جهش تولید مسکن در چهار شهرستان پاوه، قصرشیرین، هرسین و صحنه خبر داد و ابراز داشت: در قالب این طرح برای شهر هرسین تعداد ۲ هزار و ۲۱۹ واحد مسکونی سهمیه در نظر گرفته شده است و در نشست امروز ۴۶ هکتار زمین برای اجرای این پروژه به شهر الحاق شد. 

منوچهر فخری در نشست کارگروه زیربنایی استانداری کرمانشاه از اقدامات بسیار خوب استان در راستای اجرای طرح جهش تولید در حوزه مسکن خبر داد و گفت: سهمیه شهر پاوه در طرح جهش مسکن تعداد هزار و ۹۹۶ واحد مسکونی است که الحاق ۱۰ هکتار برای اجرای فاز اول به تصویب رسید. 

فخری همچنین اضافه کرد: سهمیه ساخت هزار و ۲۵۵ واحد مسکونی برای قصرشیرین در نظر گرفته شده و با توجه به طرح بازسازی و نیاز این طرح، حدود ۵۰ هکتار زمین که پیش از این هم داخل طرح بوده، مجددا به شهر الحاق شد. 

وی ادامه داد: در شهر صحنه نیز یک بخش در داخل محدوده شهر که دارای کاربری عمومی است برای اجرای طرح جهش مسکن در نظر گرفته شد و راه و شهرسازی مقدمات آماده کردن زمین را انجام خواهد داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه