English

محمدعلی اقدسی:

سالانه ۲۷ هزار تن گوشت قرمز در استان ایلام تولید می‌شود

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن قصل سرما و لزوم توزیع نهادها های دامی بین عشایر و دامداران، بیش از 7 هزار تن جو بین این قشر توزیع شده است.

سالانه 27 هزار تن گوشت قرمز در استان ایلام تولید می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، محمدعلی اقدسی گفت: کاهش شدید بارش ها و خشکسالی که سبب ضعف مراتع استان شده، دامداران و کشاورزان استان را با مشکلات بسیاری مواجه کرده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام خاطرنشان کرد: با فرارسیدن فصل سرما نیاز دامداران به نهاده های دامی افزایش می یابد که به این منظور توزیع بیش از 7 هزار تن جو جهت کمک به دامداران در حال انجام است.

اقدسی اضافه کرد: با توجه به اینکه تامین نهاده‌های دامی از مهمترین نیازهای عشایر و دامداران استان است، جهاد کشاورزی استان اولویت خود را بر تامین نهاده‌های عشایر و دامداران قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه سالانه بیش از ۲۷ هزار تن گوشت قرمز در استان ایلام تولید می‌شود، افزود: دامداری و کشاورزی از منابع اصلی درآمد مردم استان برای امرار معاش محسوب می‌شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام در پایان گفت: بیش از دو میلیون و ۴۰۰ هزار راس دام سبک و سنگین در استان ایلام وجود دارد. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه