English

شهرام رسولی خبر داد:

افزایش ۴ درصدی ازدواج و کاهش ۱۰ درصدی طلاق در اردبیل

مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل امسال از افزایش ۴ درصدی ازدواج و کاهش ۱۰ درصدی طلاق دراستان خبرداد.

افزایش ۴ درصدی ازدواج و کاهش ۱۰ درصدی طلاق در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، شهرام رسولی ، مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل با بیان اینکه امسال شاهد افزایش ازدواج و کاهش طلاق در سطح استان بودیم گفت: از اول سال تاکنون ۸ هزار و ۸۵۸ فقره ازدواج در دفاتر ثبت ازدواج، ثبت شده است که این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش ۴ درصدی داشته است.

او به آمار طلاق و کاهش آن نیز اشاره کرد و افزود: همچنین امسال شاهد کاهش ۱۰ درصدی طلاق با ثبت ۲ هزار و ۲۶۸ مورد در استان بودیم.

مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل با اشاره به تداوم صدور کارت ملی هوشمند در استان بیان کرد: از ۷۹۱ هزار و ۷۶۳ کارت ملی هوشمند صادر شده، ۸هزار و ۷۲۱ نفر برای دریافت کارت خود هنوز به دفاتر پست یا پیشخوان مراجعه نکرده‌اند.

رسولی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم کارت ملی‌های پشت نوبت را هرچه سریع‌تر صادر کنیم، ادامه داد: ۵۰ درصد کارت ملی‌هایی که در نوبت هستند تا اسفندماه امسال صادر خواهند شد و همچنین ۵۰ صدر مابقی هم تا خرداد ماه امسال در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

او ضمن اشاره به آمار ولادت و وفات در سطح استان تصریح کرد: میزان ولادت نسبت به پارسال ۷.۴ درصد کاهش داشته است، به‌طوری‌که در ۹ ماهه امسال ۱۲ هزار و ۴۷۶ مورد تولد ثبت شده و این در حالیست که پارسال ۱۳ هزار و ۴۷۸ مورد تولد ثبت شده بود.

مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل از کاهش یک درصدی آمار فوتی‌ها خبر داد و گفت: امسال ۷ هزار و ۳۹۳ فقره فوت ثبت شده که این میزان نسبت به پارسال یک درصد کاهش داشته است؛ پارسال شیوع گسترده ویروس کرونا از علت‌های افزایش مرگ و میر در استان اردبیل بود. قرار خواهد گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه