English

علی حیدری اناری:

طرح‌های نیمه تمام بخش آب اردبیل تا ۲ سال آینده تکمیل می‌شود

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل گفت: تسریع عملیات اجرایی طرح‌های نیمه تمام آبی این استان مورد توجه جدی بوده و این طرح‌ها تا ۲ سال آینده تکمیل می‌شود.

طرح‌های نیمه تمام بخش آب اردبیل تا ۲ سال آینده تکمیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، علی حیدری اُناری ، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل در جلسه شورای اداری شرکت آب منطقه‌ای اردبیل گفت: تدوین برنامه‌های زود بازده و پرشتاب برای اجرای پروژه‌های عمرانی در بخش آب مورد توجه قرار گرفته و برای رسیدن به اهداف مورد نظر در این بخش تلاش مضاعف صورت می‌گیرد.

وی با تاکید بر پیگیری و تکمیل طرح‌های توسعه منابع آب در استان افزود: پیگیری تکمیل پروژه پایاب خدا آفرین و اخذ ردیف اجرایی برای مرمت و بهسازی شبکه مغان، تکمیل سدها و شبکه‌های در حال احداث و آغاز عملیات اجرایی چند سد در استان جزو برنامه‌های اولویت‌دار شرکت آب در این بخش است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل برنامه تخصیص آب برای رونق و شکوفایی صنعت و همچنین احداث سدهای معیشتی در استان را مورد اشاره قرار داد و افزود: موافقت با تخصیص منابع آب برای بخش صنعت از طرف شرکت آب منطقه‌ای اردبیل به سازمان صنعت معدن وتجارت و تامین آب برای احداث ۱۱۰ سد معیشتی نیز به جهاد کشاورزی استان ابلاغ شده است.

حیدری اُناری با اشاره به همکاری مناسب سازمان جهاد کشاورزی و شرکت آب و فاضلاب استان در اجرای سند سازگاری با کم آبی گفت: تحویل حجمی آب، تشکیل تعاونی‌های آب بران و اجرای الگوی کشت از سوی سازمان جهاد کشاورزی استان، اصلاح شبکه‌های آبرسانی و جلوگیری از پرت آب در شبکه های آبرسانی از سوی شرکت آب و فاضلاب استان از جمله تعهدات این ۲ مجموعه در این سند است که اقدامات خوبی در این راستا انجام یافته است.

وی ضرورت انتقال آب برای حل مشکل کمبود آب آشامیدنی اردبیل را یادآور شد و گفت: با توجه به ظرفیت محدود منابع آب نسبت به تمرکز جمعیت و ظرفیت پایین تصفیه در مرکز استان باید به دنبال انتقال آب برای برطرف شدن کمبود آب در اردبیل باشیم.

تاکنون ۱۰ سد مخزنی بزرگ و ۴۲ سد مخزنی کوچک در استان اردبیل احداث شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه