English

علی حیدری اُناری:

توسعه آبدرمانی های استان با واگذاری به بخش خصوصی رونق می گیرد

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل گفت: توسعه آبدرمانی های استان با واگذاری تصدی گری ها به بخش خصوصی رونق می گیرد.

توسعه آبدرمانی های استان با واگذاری به بخش خصوصی رونق می گیرد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، علی حیدری اُناری ، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل در نشست با اعضای هیئت مدیره آبدرمانی های استان با اشاره به لزوم توسعه آبدرمانی های استان گفت: توسعه آبدرمانی های استان با واگذاری تصدی گری ها به بخش خصوصی رونق می گیرد.

وی با بیان اینکه سیاست های دولت در جهت حمایت از سرمایه گذاری است، تصریح کرد: شرکت آب منطقه ای اردبیل به دنبال واگذاری آبهای گرم معدنی به افراد دارای صلاحیت است تا موجبات توسعه و رونق گردشگری در استان فراهم گردد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل افزود: واگذاری آبهای معدنی به سرمایه گذاران این مزیت را دارد که بهره برداری های نوین با ارزش افزوده بالاتر نظیر هیدروتراپی نیز توسط بخش خصوصی به مردم ارایه خواهد شد و سطح رضایت مردم ارتقا خواهد یافت.

حیدری اُناری با تاکید بر اینکه توسعه و مدرن سازی آبدرمانی ها موجب ارتقای آبرو و حیثیت استان خواهد شد اظهار داشت: باید با حفاظت و صیانت از ارزش و خاصیت آبدرمانی های استان، موجب ماندگاری مسافر و به تبع آن رونق کسب و کار و درآمد استان شویم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شیوع بیماری کرونا در دو سال اخیر تصریح کرد: شرکت آب منطقه‌ای اردبیل از زمان شیوع این ویروس برای حمایت از مستاجران و سرمایه گذاران بخش خصوصی هیچ گونه وجهی از آنها دریافت نکرده تا مشکلی برای این عزیزان پیش نیاید.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل حمایت از سرمایه گذارانی که دارای اهلیت در بخش آبدرمانی هستند را یادآور شد و خاطرنشان کرد: ما با تکیه بر قانون بخش قابل توجهی از اختیارات خود برای توسعه آبگرم ها را واگذار می کنیم تا سهمی در ارتقا سطح درآمدی استان داشته باشیم.

رئیس هیئت مدیره مجمع آبدرمانی های استان اردبیل نیز در این نشست ضمن قدردانی از حمایت های شرکت آب منطقه‌ای اردبیل برای رونق و توسعه گردشگری در استان گفت: آبدرمانی های استان از زمان شیوع کرونا علی رغم اینکه تحت شدیدترین فشارها بودند ولی در حفظ نیروی انسانی در این بخش تمامی تلاشهای خود را بکار گرفتند.

رضا آستانی تلاش آبدرمانی های استان برای سرویس دهی مناسب به مسافران را یادآور شد و افزود: آبدرمانی های استان با وجود تحمل شدیدترین فشارهای مالی در دو سال اخیر بهترین خدمت رسانی را به مردم ارائه دادند.

وی همچنین رونق یافتن آبدرمانی های صوری را موجب آسیب به آبدرمانی ها در استان عنوان کرد و افزود: عده ای در سالیان اخیر با ایجاد آبگرم های صوری با استفاده از آب شهری ضمن بازی با آبروی استان موجبات نارضایتی مسافران از این بخش شده اند که باید جلوی این کارها گرفته شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه