English

۵ نقطه بحرانی و حادثه‌خیز پیراشهری وقوع سیلاب در قم وجود دارد

مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم گفت: 5 نقطه بحرانی و حادثه‌خیز پیراشهری وقوع سیلاب در قم وجود دارد.

5 نقطه بحرانی و حادثه‌خیز پیراشهری وقوع سیلاب در قم وجود دارد

به گزارش خبرگزاری موج قم، علی‌اکبر رحیمی با اشاره به فرارسیدن فصل زمستان و پیش‌بینی بارش‌های مناسب برف و باران در فصل زمستان اظهار داشت: مجموعه مدیریت بحران شهرداری مانند سنوات گذشته، در آماده‌باش کامل برای پشتیبانی از عوامل و تجهیزات معاونت خدمات شهری قرار دارد

وی به وجود ۵ نقطه بحرانی وقوع سیلاب خارج از شهر اشاره کرد و گفت: متأسفانه با وجود مکاتبات زیادی که با دستگاه‌ها متولی داشته‌ایم، هنوز هیچ اقدام مثبتی از طرف مدیریت استان برای رفع تهدیدهای پیراشهری انجام‌نشده است.

مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم ادامه داد: اطلاع‌رسانی دقیقی از شرایط این ۵ نقطه بحرانی با ادارات راه و شهرسازی، مدیریت بحران استان، محیط زیست، منابع طبیعی و راه‌آهن انجام‌شده و اخیراً نیز نامه‌ای با امضا شهردار قم برای دستگاه‌های مربوط ارسال‌شده است.

وی با تأکید بر اهمیت ساماندهی این ۵ نقطه حادثه‌خیز پیرا شهری اذعان کرد: کوه یزدان، بالادست پردیسان، کوه دو برادران، بالادست جمکران و جاده جعفریه ۵ نقطه بحرانی بوده که مشکلات آن باید باهمت استان برطرف شود.

رحیمی تأکید کرد: این ۵ نقطه خارج از محدوده شهری بوده و شهرداری اجازه کار عملیاتی یا مطالعاتی در این نقاط را نداشته و باید استان برای رفع آن اقدامات لازم را انجام دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه