English

کمک ۱۳۰ میلیارد ریالی خیرین در سفر رئییس جمهور به استان یزد در حوزه زندانیان

معاون اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب یزد گفت: همزمان با سفر رئیس جمهور به استان بیش از 130 میلیارد ریال توسط خیرین استان به زندانیان و خانواده آنان کمک اهدا شد.

کمک  130 میلیارد ریالی خیرین در سفر رئییس جمهور به استان یزد در حوزه زندانیان

به گزارش خبرگزاری موج یزد، سعیده رامش معاون اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب یزد در بیان ستاوردهای سفر رئیس جمهور به استان یزد گفت: در حاشیه این سفر و در حوزه حمایت از خانواده زندانیان و آزادی محکومین و زندانیان نیازمند اقدامات خوبی انجام شد.

وی به تهیه 100 سری جهیزیه با کمک یکی از خیرین استان اشاره کرد و افزود: این 100 سری جهیزیه شامل 17 قلم کالای اساسی بود که به زوج های جوان و خانواده های نیازمندی که از امکانات ابتدای زندگی محروم بودند اهدا شد.

معاون اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب یزد تصریح کرد: ارزش ریالی مجموع کمک صورت گرفته در این حوزه بیش از 110 میلیارد ریال بوده است.

وی اظهار داشت: همچنین با همت 3 تن از خیرین استان زمینه آزادی 100 نفر از زندانیان و محکومین نیازمند از زندان در سفر رئیس جمهور به استان فراهم گردید.

رامش اظهارداشت: جهت آزادی این تعداد زندانی 2 میلیارد و 500 میلیون تومان توسط خیرین پرداخت و زمینه آزادی تعدادی از اتباع، مددجویان کانون اصلاح و تربیت، محکومین بیمار و تعدای زندانی از بند نسوان فراهم شد.

معاون اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب یزد در پایان با تقدیر از خیرین استان گفت: حمایت خیرین در حوزه زندانیان اقدامی موثر در جهت کاهش آسیب های مرتبط با حوزه زندانیان و به ویژه خانواده های آنان خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه