English

استاندار یزد؛

۱۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار پروژه های دهه فجر امسال است

استاندار یزد گفت: دهه فجر سال جاری در استان یزد 555 پروژه با اعتبار 1500 میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری می رسد

1500 میلیارد تومان اعتبار پروژه های دهه فجر امسال است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمد علی طالبی استاندار یزد امروز در نشست خبری گفت: دهه فجر سال جاری در استان یزد 555 پروژه با اعتبار 1500 میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری می رسد که در حوزه های مختلف است.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: پروژه های اشتغال زا به تعداد یک هزار و 280 نفر است و در این دهه 43 پروژه نیز با اعتبار حدود ۷۶۲ میلیارد تومان و 190 میلیون یورو اعتبار ارزشی شروع می شود.

وی افزود: مهمترین رویداد در سال جاری، سفر ریاست جمهوری بود که 41 پروژه با اعتبار 944 میلیارد تومان از این محل مصوب شد که میزان 258 میلیارد در سال 98 و میزان 686 میلیارد نیز در سال 99 تخصیص اعتبار می شود و دو پروژه نیز از صندوق اعتباری ملی با اعتبار 90 میلیارد تومان و یک پروژه نیز ایمیدرو 45 میلیارد تومان بوده است.

طالبی بیان کرد: در ماه اخیر نیز سفر رئیس قوه قضائیه را به استان یزد داشتیم که برای دستگاه های زیر مجموعه نزدیک به 80 میلیارد تومان برای پروژه های مختلف این دستگاه ها اختصاص داده شد و قرار شد 22 میلیارد تومان از منابع استانی و مابقی از اعتبارات قوه هزینه شود.

استاندار یزد تصریح کرد: در زمینه آب دستاوردهای خوبی داشتیم که شروع مطالعات انتقال آب دریای عمان با تخصیص 250 میلیون متر مکعب بود که در آستانه اتمام است و بر همین اساس فراخوان سرمایه گذار منتشر شده که تا دهم اسفند مهلت آن است و بعد از آن نیز سرمایه گذار آن انتخاب می شود و شروع عملیات اجرایی آن انجام می شود.

طالبی بیان کرد: در سهمیه آب تخصیصی خط اول انتقال آب نیز اتفاق خوبی افتاد و برای اولین بار از 70 میلیون متر مکعب فراتر رفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه