English

سید کمال الدین میرجعفریان:

ناوگان حمل و نقل عمومی اردبیل نوسازی می شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی اردبیل نیاز به نوسازی دارد و تسهیلات و مشوق های لازم در این خصوص ارائه می شود.

ناوگان حمل و نقل عمومی اردبیل نوسازی می شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سید کمال الدین میرجعفریان ، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: ۳ هزار و ۸۰۰ دستگاه تاکسی در شهر اردبیل روزانه ده‌ها هزار نفر از شهروندان را جابجا می کند و در چند سال اخیر اقدامی در جهت نوسازی تاکسی های درون شهری و اتوبوس های خط واحد انجام نگرفته است. 

وی با اشاره به نقش حمل و  نقل عمومی در  کاهش ترافیک و آسیب های زیست محیطی خواستار توجه جدی شهرداری و راهداری و حمل و نقل استان در  بهسازی و زیبا سازی ایستگاه ها و ارائه تسهیلات و مشوق ها برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر و بار شد. 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در جمع رانندگان تاکسی در سازمان حمل و نقل شهرداری از تلاش این اتحادیه در خدمت رسانی به مردم قدردانی کرد و گفت: رانندگان تاکسی در سرمای سخت زمستان و در سوز گرمای تابستان از خدمت رسانی به مردم دریغ نکرده و خصوصا در سال‌های اخیر با شیوع ویروس کرونا تاکسیران های استان ایثار و جانفشانی کرده اند. 

میرجعفریان خواستار توجه جدی شهرداری و سازمان حمل و نقل به معیشت و رفاه رانندگان و ارائه خدمات مطلوب و در شان آنان شد. 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل همچنین با حضور در ترمینال مسافربری اردبیل و شرکت حمل و نقل بار در سه راهی کورائیم هفته حمل و نقل عمومی را تبریک و با اهدای شاخه گل از رانندگان و فعالان این عرصه قدردانی کرد. 

میرجعغریان در جمع رانندگان حمل و نقل عمومی بار بیان کرد: رانندگان کامیون‌ها چه در دوران دفاع مقدس و چه در زمان پس از جنگ همواره در دفاع از کیان اسلامی جانفشانی کرده و شهدای بسیاری را تقدیم کرده اند. 

وی تصریح کرد: در سال ۱۳۶۲ در جریان انباشته شدن انبارهای بنادر کشور از کالاهای مورد نیاز مردم در بحبوحه جنگ تحمیلی، این رانندگان کامیون ها بودند که با یک اشاره حضرت امام خمینی (ره) طی حرکت حماسی اقدام به خالی کردن بنادر نمودند. 

معاون استاندار اردبیل با ابراز تاسف از بروز برخی مشکلات در حوزه حمل و نقل در سایه تحریم‌های ناجوانمردانه استکبار جهانی، بر پیگیری و دستور رفع بخشی از مشکلات و نارسایی‌های این حوزه قول مساعد داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه