English

ابراهیم نصری:

خراسان رضوی دارای رتبه سوم کشوری در مجتمع‌های خدمات بین راهی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی بیان کرد: : ارتقای کیفی مجتمع‌های خدمات بین راهی ضرورت اصلی است و برآورد می‌شود با سرمایه گذاری، برای حدود ۴۵۰ نفر اشتغال دائم و موقت ایجاد شده باشد.

خراسان رضوی دارای رتبه سوم کشوری در مجتمع‌های خدمات بین راهی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، ابراهیم نصری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: از ۲۶ آذرماه ۹۹ تا ۲۶ آذرماه ۱۴۰۰، هشت مجتمع خدماتی رفاهی در راه‌های استان به بهره برداری رسید و همچنین ۹ فقره موافقت اصولی جدید برای سرمایه گذاران دربخش مجتمع خدماتی و رفاهی استان اخذ شده است.

نصری در ادامه این خبر افزود: تا این لحظه در مجموع ۶۷ موافقت اصولی برای احداث مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین راهی در استان صادر شده است که هم اکنون این طرح‌ها در مرحله اخذ استعلام مجوز از دستگاه‌های دیگر هستند تا متعاقبا وارد مرحله ساخت شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی همچنین تصریح کرد: ۲۴ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی دیگر نیز در استان در حال احداث است که ظرف ۲ سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی اظهار کرد: با تکمیل احداث مجتمع‌های بین راهی در دست احداث، وضعیت استان از حیث تامین مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی به شکل قابل توجهی ارتقا خواهد یافت و به رقم هر ۴۷ کیلومتر یک مجتمع خدماتی رفاهی خواهیم رسید و رتبه سوم استانهای کشور را دار هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی تاکید کرد: ارتقای کیفی مجتمع‌های خدمات بین راهی ضرورت اصلی است و همکاران این اداره کل و رابطان حوزه بازرگانی و سرمایه گذاری در سطح ادارات شهرستانها، نظارت لازم بر نحوه عملکرد مجتمع داران را در خصوص عملکرد و سرویس دهی مجتمع‌های خدماتی رفاهی انجام می‌دهند و این نظارت‌ها در حال حاضر از طریق یک سامانه یکپارچه و در قالب یک برنامه موبایل انجام می‌شود.

نصری در خاتمه یادآور شد: با توجه به وسعت و امکانات مجتمع‌های خدماتی رفاهی افتتاح شده، مجتمع‌های در حال احداث، غرفه‌های تجاری و تابلو‌های تبلیغاتی واگذار شده، برآورد می‌شود با سرمایه گذاری‌های یاد شده، برای حدود ۴۵۰ نفر اشتغال دائم و موقت ایجاد شده باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه