English

با حضور معاون وزیر کشور انجام شد؛

کلنگ زنی نخستین مجتمع خدماتی رفاهی در محور خمینی شهر- نجف آباد

نخستین مجتمع خدماتی رفاهی در محور خمینی شهر- نجف آباد با حضور معاون وزیر کشورکلنگ زنی شد.

کلنگ زنی نخستین مجتمع خدماتی رفاهی در محور خمینی شهر- نجف آباد

  به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان گفت: نخستین مجتمع خدماتی رفاهی در محور خمینی شهر- نجف آباد به مساحت 24 هزار متر مربع با سرمایه گذاری بخش خصوصی ساخته و به بهره برداری خواهد رسید.

محمدعلی صلواتی با بیان اینکه پیش بینی می شود، این مجتمع تا دوسال آینده تکمیل شود، اظهار کرد: با توجه به نقشه های ارائه و تایید شده ، ساخت و بهره برداری این مجتمع بالغ بر 330 میلیارد ریال هزینه خواهد داشت.

وی با تاکید بر توجه به نیازهای مردم و ارائه خدمات با کیفیت به مردم در مجتمع های خدماتی_رفاهی  گفت: راه ، بخشی از برنامه یک سفر است و قطعا مردم به دنبال ثبت خاطرات خوب و ماندگار از مسیر سفر خود هستند، این نکته ای است که سرمایه گذاران ما باید به آن توجه داشته باشند.

صلواتی ادامه داد: مجتمع های خدماتی رفاهی تنها یک مرکز برای ارائه خدمات ضروری به مسافران نیستند، بلکه خود بخشی از جاذبه های سفر محسوب می شوند.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان گفت: استان اصفهان با دارا بودن 50 مجتمع خدماتی رفاهی در حال بهره برداری، بیشترین تعداد مجتمع های خدماتی رفاهی در کل کشور را به خود اختصاص داده است که نشان از ظرفیت اقتصادی راه های استان دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه