English

امین مرادی:

مکتب حاج قاسم نماد مقاومت آزادی‌خواهان جهان است

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان گفت: رویداد فرهنگی هنری کاروان روایت حبیب 11 آذر امسال پس از حرکت از کرمان، اصفهان و زنجان ، امروز مهمان استان کردستان است که طی دو روز برنامه‌های فرهنگی و هنری ویژه‌ای اجرا می‌شود.

مکتب حاج قاسم نماد مقاومت آزادی‌خواهان جهان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، امین مرادی پیش از ظهر امروز در مراسمی که با حضور کاروان هنری روایت حبیب و در آستانه سالگرد شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه آزاد سنندج برگزار شد، اظهار کرد: در این راستا به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی رویدادها و برنامه‌های فرهنگی هنری مختلفی در 10 استان کشور اجرا می‌شود.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان با اشاره به اینکه رویداد فرهنگی کاروان روایت حبیب 11 آذر ماه پس از حرکت از استان‌های کرمان، اصفهان، زنجان، امروز مهمان استان کردستان است، تصریح کرد: برنامه‌های فرهنگی و هنری از جمله شب خاطره، سرود، موسیقی، اجرای تئاتر، نقادی کتاب، نمایش فیلم، برپایی نمایشگاه عکس و کتاب از جمله برنامه‌های این رویداد فرهنگی است.

وی رونمایی از سردیس شهید سلیمانی، برپایی نمایشگاه عکس در پردیس سینما بهمن و برگزاری شب خاطره را از مهم‌ترین برنامه کاروان روایت حبیب عنوان کرد.

مرادی با اشاره به رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهید سلیمانی، افزود: مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی تنها متعلق به ایران نیست بلکه مکتب این بزرگوار نماد مقاومت همه مظلومین و آزادی‌خواهان جهان است.

وی امنیت پایدار کشور را مرهون ایثار و مجاهدت شهید حاج قاسم سلیمانی و هم‌رزمانش دانست و یادآور شد: همگان باید بدانند شهید سلیمانی تنها یک شخص نیست بلکه یک مکتب است و این فرهنگ مصداق انقلابی بودن، انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن است. 

وی همچنین ادامه داد: در مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی حماسه‌های انقلاب و حماسه‌سازان ثبت می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه