English

احسان ارکانی:

موافقت وزارت جهادکشاورزی با خرید حمایتی آلو از پایتخت آلوی ایران

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مهمترین موضوع در این جلسه، تقاضای خرید حمایتی آلوی شهرستان‌های زبرخان و نیشابور بود که به رغم برخی مخالفت‌ها توسط زیرمجموعه وزارت جهادکشاورزی بود.

موافقت وزارت جهادکشاورزی با خرید حمایتی آلو از پایتخت آلوی ایران

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، احسان ارکانی نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی در خبری اظهار کرد: در دیدار با ساداتی نژاد وزیر جهادکشاورزی، موضوعات مختلف حوزه کشاورزی و دامداری شهرستان‌های نیشابور و فیروزه و زبرخان بحث و بررسی شد.

ارکانی در ادامه این خبر اضافه کرد: مهمترین موضوع در این جلسه، تقاضای خرید حمایتی آلوی شهرستان‌های زبرخان و نیشابور بود که به رغم برخی مخالفت‌ها توسط زیرمجموعه وزارت جهادکشاورزی، با مساعدت خاص وزیر و پیگیری دکتر قادری‌فر مدیرعامل سازمان تعاون روستایی، این موضوع مورد موافقت قرار گرفت و بعنوان یک دستاورد بزرگ برای باغداران پایتخت آلوی ایران شهر خرو، عملیاتی خواهد شد.

نماینده مردم نیشابور  ادامه داد: پیرو موافقت وزارت جهادکشاورزی با خرید حمایتی آلوی شهرستان زبرخان و نیشابور، آلوکاران منطقه می‌توانند از فروش محصول خود به قیمت مناسب اطمینان حاصل کنند.

ارکانی در خاتمه و با اشاره به جزییات خریداری حمایتی آلو توسط وزارت جهادکشاورزی به خاطرنشان کرد: با تقویت معیشتی باغداران، گام مهمی در جهت توسعه اقتصاد کشاورزی و باغداری شهرستان‌های حوزه انتخابیه بویژه زبرخان برداشته می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه