English

سرپرست ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران مطرح کرد:

تدوین برنامه راهبردی شهر هوشمند رامسر

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران بر لزوم ایجاد کمیته های تخصصی و همکاری همه جانبه دستگاه های مجری و مرتبط و فعالان حوزه فناوری اطلاعات در راستای اجرای طرح شهر هوشمند رامسر تأکید کرد.

تدوین برنامه راهبردی شهر هوشمند رامسر

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سید مصطفی فلاح در جلسه بررسی آخرین وضعیت اجرای پروژه شهر هوشمند رامسر با اشاره به اهمیت اجرای این پروژه به عنوان مصوبه هیأت دولت و به صورت پایلوت در استان اظهار داشت: با توجه به پتانسیل های موجود در شهر رامسر می بایست با برنامه ریزی صحیح در راستای استفاده از ظرفیت ها این شهرستان و به کارگیری توانمندیهای فعالان حوزه فناوری اطلاعات موجبات تسهیل اجرای این پروژه را فراهم کرد.

 وی ادامه داد: برآورد مالی پروژه زمانی امکان پذیر خواهد بود که نقشه راه درست در جهت آغاز عملیات اجرایی این طرح ترسیم شده باشد و این امر در ابتدا مستلزم تدوین برنامه راهبردی و همکاری همه جانبه شهرداری، شورای اسلامی شهر، دستگاه های اجرایی مرتبط و فعالان بخش ICT می باشد.

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران تصریح کرد: شهرستان رامسر به دلیل موقعیت جغرافیایی و طبیعی مناسب و قرار گرفتن در کنار سواحل دریای خزر و داشتن فرودگاه اختصاصی جایگاه ویژه ای دارد و گزینه مناسبی جهت سرمایه گذاری است و افزایش گردش مالی منطقه بسیار خوبی را به دنبال خواهد داشت.

وی بیان داشت: این پروژه با هدف توسعه اقتصادی، ایجاد اشتغال پایدار، افزایش رفاه و سطح خدمات الکترونیک مردم پیگیری خواهد شد.

فلاح تأکید کرد: ایجاد کارگروه و کمیته های تخصصی و فنی با حضور کارشناسان و نخبگان شهرستانی و استانی بسیا ضروری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه