English

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران خبر داد:

تأکید استاندار مازندران بر تشدید نظارت ها بر پروژه های عمرانی استان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: در ادامه پیگیری ها و تأکیدات استاندار مازندران از روند پیشرفت تعویض چمن ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر، معاون عمرانی استاندار مأمور شد تا به صورت مستمر مسایل این پروژه را پیگیری کند.

تأکید استاندار مازندران بر تشدید نظارت ها بر پروژه های عمرانی استان

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، مهدی رازجویان با بیان اینکه استاندار مازندران دستور ویژه جهت تسریع در پروژه تعویض چمن ورزشگاه شهید وطنی را صادر کرد، اظهار داشت: استاندار مازندران درباره نظارت و پیگیری مستمر برای شتاب بخشی به روند اجرایی این پروژه تأکید و معاونت عمرانی را مسئول مستقیم این مأموریت کرد.

وی ادامه داد: بر اساس دستور اکید استاندار مازندران در بازدید سرزده از این ورزشگاه مبنی تقویت تجهیزات و ماشین آلات لازم برای سرعت بخشیدن به روند اجرای این پروژه، این مهم به طور ویژه در دستور کار قرار گرفت و پیمانکار ملزم به افزایش تجهیزات و ماشین آلات شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با بیان اینکه جبهه های کاری باید بیشتر شود، گفت: با اقدامات صورت گرفته و در دست اجرا پس از دستور استاندار مازندران جای امیدواری است که شاهد بهره برداری این پروژه مهم در زمانبندی پیش بینی شده باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه