English

وزارت ورزش و جوانان ۳۱۰ میلیون تومان برای نوسازی سکوهای ورزشگاه شهید وطنی اختصاص داد

مشاور وزیر ورزش و جوانان از اختصاص 310 میلیون تومان برای نوسازی سکوهای ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر خبرداد.

وزارت ورزش و جوانان 310 میلیون تومان برای نوسازی سکوهای ورزشگاه شهید وطنی اختصاص داد

به گزارش خبرگزاری موج، غروی به همراه دو نماینده قائمشهر در مجلس شورای اسلامی ، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران ، فرماندار قائمشهر و تعدادی از مسئولان استانی و محلی از این ورزشگاه بازدید کرد و پس از آن با حضور در جمع خبرنگاران گفت: وزارت ورزش و جوانان امسال 310 میلیون تومان برای نوسازی سکوهای این ورزشگاه اختصاص می دهد.

وی با تاکید بر این که این مبلغ از ردیف اعتبارات ملی وزارتخانه تامین خواهد شد ، افزود : شاید این میزان اعتبار جوابگوی نوسازی همه سکوهای فرسوده این ورزشگاه نباشد ، اما تلاش خواهیم کرد تا با اختصاص اعتبار بیشتری در آینده علاوه بر بهسازی و نوسازی سکوها ، رختکن و سیستم روشنایی ورزشگاه نیز مناسب سازی شود.

غراوی گفت : شهرستان قائمشهر به واسطه حضور تیم قدیمی و ریشه دار فوتبال نساجی در مسابقات لیگ دسته یک کشور دارای طرفداران بیشماری است ، اما متاسفانه سکوهای ورزشگاه شهید وطنی این شهرستان فرسوده شده و خطر ریزش سکوها تهدید کننده شده است.

وی افزود : یکی از وظایف مهم وزارت ورزش و جوانان تعمیر ، نگهداری و ساخت اماکن ورزشی است و اولویت نخست هم با ورزشگاه هایی است که تیم فوتبال آنها در سطوح بالا و در مسابقات کشوری حضور دارند.

مشاور وزیر ورزش و جوانان ابرازامیدواری کرد که پس از این بازدید تمام تلاشش را به کار می گیرد تا علاوه بر افزایش اعتبار ملی برای این ورزشگاه تا پایان امسال ، در سال آینده نیز اعتبار مناسب تری برای بازسازی ورزشگاه شهید وطنی اختصاص داده شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی