English

استاندار مازندران:

تجهیزات و ماشین آلات پروژه تعویض چمن ورزشگاه شهید وطنی تقویت شود

استاندار مازندران با بیان اینکه دستور تقویت تجهیزات و ماشین آلات لازم برای سرعت بخشیدن به روند اجرای این پروژه صادر شده است، عنوان داشت: نماینده ویژه ای را برای نظارت، پیگیری و ارائه گزارش در این راستا تعیین کردیم.

تجهیزات و ماشین آلات پروژه تعویض چمن ورزشگاه شهید وطنی تقویت شود

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سید محمود حسینی پور با اشاره به اینکه ورزش پشتوانه سلامت اجتماعی است و اظهار داشت: برای ورزش به ویژه ورزش فوتبال که از علاقمندان فراوانی برخوردار است، به عنوان عنصری نشاط بخش و امیدافزا بسیار اهمیت قائل هستیم.

وی با بیان این که گزارش های واصله حاکی از این است که مردم در خصوص وضعیت باشگاه نساجی و امکانات لازم برای حضور قدرتمندانه این تیم در لیگ برتر نگران هستند و گلایه هایی داشتند، ادامه داد: دستور دادیم تا یک گروه بازرسی ویژه برای بررسی جوانب امر تشکیل و مسایل را بررسی کند.

استاندار مازندران با بیان این که طبق زمانبندی، کارهای مرتبط با ورزشگاه شهید وطنی نباید حتی یک روز تأخیر داشته باشد، یادآور شد: امروز بنده برای بازدید میدانی از شرایط این پروژه شخصاً به قائمشهر آمده ام و تأکید دارم که تمامی پروژه ها در بخش های مختلف تولیدی و اقتصادی و... نباید روند کندی داشته باشد.

وی با اشاره به این که بازدیدهای میدانی را از امروز آغاز کرده ایم و انتظار داریم جوانان، نخبگان و قاطبه جامعه مطالبه گر مازندران از ما حمایت کنند، تصریح کرد: تحقیقات کارشناسی لازم را از تیم متخصص دریافت کرده ایم که نشان می دهد زمان بندی ارائه شده برای تعویض چمن زمین ، کاملاً علمی و درست است و علاقمندان برای این که ورزشگاهی در قواره ورزشگاه های عالی کشور آماده گردد، باید چند ماه پیش بینی شده را تحمل کنند.

حسینی پور گفت: برای اینکه علاقمندان باشگاه نساجی بتوانند تیمشان را هنگام رویایی با رقبا همراهی کنند، ورزشگاه شهداء ساری را به این امر اختصاص دادیم و اعتباری خوبی را برای آن قائل شدیم تا ورزشگاه شهید وطنی طی زمانبندی به سرعت مهیا شود.

وی با بیان اینکه دستور تقویت تجهیزات و ماشین آلات لازم برای سرعت بخشیدن به روند اجرای این پروژه صادر شده است، عنوان داشت: نماینده ویژه ای را برای نظارت، پیگیری و ارائه گزارش در این راستا تعیین کردیم.

این مسئول با بیان این که هیچ مشکلی در خصوص تخصیص اعتبار به این پروژه نداریم و تاکنون بیشترین اعتبارات به این پروژه اختصاص یافته که حق مردم قائمشهر است، ابراز داشت: از این پس هم اعتبارات لازم برای تحقق کامل این پروژه تزریق خواهد شد و علاقمندان این تیم به یچ وجه نگران نباشند و از بازیکنان تیم هم انتظار داریم با حضور قدرتمندانه در میدان، دل جوانان و علاقمندان باشگاه نساجی را خرسند کنند.

وی با تأکید بر این که به هیچ وجه اعتقاد نداریم تیم نساجی برای بازی هایش به خارج استان برود، گفت: باید از ظرفیت های استان استفاده کنیم حتی اگر کمی سخت باشد و باید با همدلی این چند ماه را تحمل کنیم تا ان شاء الله در زمین خانگی و با تراز لیگ برتر بازی کنیم.

مقام عالی دولت در مازندران بر پرهیز از حاشیه ها و تقویت همدلی و هم افزایی تأکید کرد و گفت: پروژه ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر حتی الامکان باید سرعت یابد تا در موعد مقرر به بهره برداری برسد و زمینه های لازم برای بازی این تیم در ورزشگاه شهدا ساری فراهم شود.

وی افزود: هواداران با صبوری ما را همراهی کنند تا دقت فدای سرعت نشود و شتاب پروژه نیز مورد توجه قرار گیرد و ان شاء الله در آینده با سرمایه گذاری لازم به سوی ساخت ورزشگاه های مناسب تر برای نساجی خواهیم رفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه