English

مدیرکل کمیته امداد مازندران:

تخصصی سازی مراکز نیکوکاری از جمله برنامه های کمیته امداد مازندران است

مدیرکل کمیته امداد مازندران در آیین افتتاح سه مرکز نیکوکاری تخصصی در قائمشهر گفت: تخصصی سازی مراکز نیکوکاری از جمله برنامه های این نهاد است.

تخصصی سازی مراکز نیکوکاری از جمله برنامه های کمیته امداد مازندران است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حجت الاسلام بشیر عالیشاه اظهار داشت: مراکز نیکوکاری تخصصی جهیزیه، فرهنگی، اشتغال و کارآفرینی در استان ایجاد شد.

وی ادامه داد: باید از حضور و جوانان در این مراکز برای رفع مشکلات نیازمندان استفاده کنیم.

مدیرکل کمیته امداد مازندران در خصوص ساخت مسکن مددجویی تصریح کرد:دو هزار و 500 مددجوی فاقد مسکن تحت حمایت این نهاد قرار دارند که هزار نفر مددجو دارای زمین و هزار و 500 مددجوی دیگر فاقد زمین برای ساخت مسکن هستند که با کمک خیران در تلاش هستیم تا مشکل زمین این تعداد برای ساخت مسکن رفع شود.

وی بیان داشت: سه هزار مددجو نیز در نوبت دریافت وام از صندوق قرض الحسنه امداد ولایت هستند که قطعاً با سپرده گذاری خیران و مردم نوعدوست، تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان پرداخت می شود.

به گزارش موج، افتتاح سه مرکز نیکوکاری تخصصی فرهنگی و آموزش، اشتغال و کسب و کار، زکات در قائمشهر و همچنین افتتاح نمایشگاه و دستاوردهای مددجویان قائمشهر در اداره فنی و حرفه ای این شهرستان دیدار با مدیرعامل انبوه سازان هوتن از جمله برنامه های مدیرکل کمیته امداد مازندران در قائمشهر بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه