English

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران خبر داد:

برگزاری دومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت در مازندران

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران از برگزاری دومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت در مازندران خبر داد.

برگزاری دومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سردار عبدالله ملکی در نشست هماهنگی جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت که در این اداره کل برگزار شد با بیان اینکه نیروهای مسلح حافظ ارزش‌های نظام هستند، اظهار داشت: این اداره‌کل در راستای حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مأموریت‌های ویژه ای دارد که با هدف ترویج و انتقال مفاهیم ایثار و شهادت به نسل جوان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه 112 برنامه ابلاغی در دستور کار داریم، ادامه داد: ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران به عنوان بزرگترین مرکز فرهنگی کشور از جمله آنها است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از تولید 60 عنوان کتاب در سال جاری خبر داد و افزود: برنامه‌ها و مأموریت‌های این اداره کل با همکاری سازمان‌ها و نهادهای انقلابی و دفاتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان‌ها اجرایی می‌شود.

این مسئول برگزاری جشنواره‌های «اشک انار»، «یوسف»، «فانوس»، «مرد میدان» و «تشکل‌های مردمی را از جمله جشنواره‌ها دانست و از برگزاری دومین دوره جشنواره ملی و بین المللی پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت در این استان خبر داد.

وی با بیان اینکه روحانیت، پرچمدار دفاع مقدس بوده است و در پیروزی انقلاب نیز نقش ویژه ای داشت، تصریح کرد: استان مازندران با وجود علما و بزرگان دینی نقش ویژه ای در انقلاب اسلامی داشت و در این موضوع کتاب‌هایی در دست تدوین است و کتاب نقش ساری در انقلاب اسلامی از آن جمله است.

سردار ملکی با بیان اینکه روحانیت سرمایه بزرگ انقلاب اسلامی است، عنوان داشت: جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت در این راستا و با هدف جمع آوری آثار و مستندات این حوزه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری دومین اجلاسیه شهدای استان مازندران تأکید کرد: باید در این دوره به نقش روحانیت به صورت ویژه پرداخته شود و شاهد آثار فاخر در این حوزه باشیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از کسب عنوان دوم استان مازندران در پنجمین جشنواره هنری فانوس خبر داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه