English

سردار حسینعلی یوسفعلی‌زاده:

کسب مقام اول کشوری خراسان رضوی در آیین نکوداشت و تجلیل از یک‌میلیون پیشکسوت دفاع مقدس سراسر کشور

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی بیان کرد: به‌واسطه حمایت‌ها و پشتیبانی‌های دستگاه‌های اجرایی، یگان‌های نیروهای مسلح، تشکل‌های مردم‌نهاد حوزه دفاع مقدس و پیشکسوتان جهاد و مقاومت اقدامات شایسته‌ای در حوزه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان صورت گرفته است.

کسب مقام اول کشوری خراسان رضوی در آیین نکوداشت و تجلیل از یک‌میلیون پیشکسوت دفاع مقدس سراسر کشور

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سردار حسینعلی یوسفعلی‌زاده مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی عنوان کرد: پیشرفت کارها در حوزه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان به‌خوبی جریان دارد.

سردار یوسفعلی‌زاده این سخنان را در آیین نکوداشت و تجلیل از یک‌میلیون پیشکسوت دفاع مقدس در سراسر کشور و یک‌صد و ۱۰ هزار رزمنده پیشکسوت خراسان رضوی که با سخنرانی دکتر سید ابراهیم رئیسی از طریق ارتباط زنده تصویری و با حضور جمعی از فرماندهان ارشد نیروهای مسلح استان و مسئولان دستگاه‌های اجرایی برگزار شد بیان کرد و ادامه داد: به‌واسطه حمایت‌ها و پشتیبانی‌های دستگاه‌های اجرایی، یگان‌های نیروهای مسلح، تشکل‌های مردم‌نهاد حوزه دفاع مقدس و پیشکسوتان جهاد و مقاومت اقدامات شایسته‌ای در حوزه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان صورت گرفته است که سال گذشته به دلیل این تلاش‌ها خراسان رضوی مقام اول را در کشور کسب کرد و به دستور فرمان ستاد کل نیروهای مسلح مورد تشویق قرار گرفت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی همچنین افزود: پیشرفت پروژه در دست احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان رضوی با مساعدت‌های استانداری خراسان رضوی، شورای اسلامی، شهرداری مشهد و سازمان برنامه‌وبودجه برای تسریع در عملیات اجرایی احداث این مرکز، تأمین اعتبارشده و عملیات عمرانی با جدیت دنبال می‌شود.

وی با ابراز امیدواری گفت: با حمایت‌های شورای ششم و شهرداری مشهد و مساعدت‌های استانی، احداث مرکز فرهنگی که مطالبه جامعه ایثارگری استان است در آینده‌ای نزدیک به اتمام برسد.

شایان ذکر است در این مراسم رئیس‌جمهور بابیان اینکه فرماندهان دوران دفاع مقدس همگی جوانان ۲۰ الی ۲۵ ساله بودند که با جان‌فشانی‌های خود باعث ماندگاری آن دوران شده و به الگویی برای تمامی جهانیان مبدل شدند، تصریح کرد: یاد، نام، هدف و وصیت‌نامه شهدا باید در هر جا و مکانی برای نسل جدید بازگو شود.

آیت‌الله سید ابراهیم رییسی با تأکید بر اینکه بازگو کردن اهداف شهدا و وصیت‌نامه‌های آنان باعث می‌شود که جوانان از گمراهی مبرا و تمامی فتنه‌های استکبار خنثی شود، تاکید کرد: یکی از اهداف تجلیل از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس یادآوری واقعه عاشورا است و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و خانواده معظم شهدا یادگاران دوران دفاع مقدس است که باید همواره گرامی نگه‌داشته شوند چراکه یادآوری آن دوران به جوانان نشان می‌دهد که واقعه عاشورا ادامه‌دار است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه