English

مسدود کردن ۴۲۰حلقه چاه غیرمجاز و رفع تصرف ۳۵ هکتار اراضی خراسان رضوی

مدیر امور منابع آب مشهد بیان کرد: در این مدت بیش از ۸۰ پرونده تخلفات مرتبط با تجاوز و تصرف اراضی حریم و بستر رودخانه‌های محدوده زیرپوشش مورد بررسی قرار گرفته است.

مسدود کردن ۴۲۰حلقه چاه غیرمجاز و رفع تصرف ۳۵ هکتار اراضی خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد برزویی مدیر امور منابع آب مشهد در خبری اعلام کرد: ۳۵ هکتار از بستر رودخانه‌های خراسان رضوی از ابتدای امسال تا کنون رفع تصرف شد.

برزویی در ادامه این خبر اظهار کرد: این اراضی در شهرستانهای مشهد، چناران، رفع تصرف ۳۵ هکتار از بستر رودخانه‌های مشهد گلبهار، فریمان و طرقبه شاندیز بازگشایی و رفع تصرف شده است.

مدیر امور منابع آب مشهد همچنین اضافه کرد: این اقدام در راستای صیانت و حفاظت از بستر و حریم رودخانه‌ها و جلوگیری از تعدی به این اراضی و همچنین پیشگیری از خسارات جانی و مالی هنگام بروز سیلاب‌های احتمالی انجام شده است.

وی در ادامه این خبر تاکید کرد: در این مدت بیش از ۸۰ پرونده تخلفات مرتبط با تجاوز و تصرف اراضی حریم و بستر رودخانه‌های محدوده زیرپوشش مورد بررسی قرار گرفته است.

مدیر امور منابع آب مشهد متذکر شد: همچنین افزون بر ۴۲۰حلقه چاه غیرمجاز در محدوده زیرپوشش این اداره در شهرستانهای مشهد، چناران، گلبهار، طرقبه شاندیز و فریمان مسدود شده است.

برزویی در خاتمه یادآور شد: از این تعداد ۱۳۵حلقه چاه غیرمجاز عمیق تا عمق ۱۵۰متر و بقیه نیمه عمیق بوده‌اند که در مجموع موجب جلوگیری از برداشت غیرمجاز سالانه بیش از ۱۴میلیون مترمکعب آب شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه