English

حسن جعفری:

توقف پروازهای فرودگاه مشهد به دلیل شرایط جوی

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد بیان کرد: توقف پروازها به دلیل وجود مه غلیظ و کاهش دید افقی در فرودگاه بین‌المللی مشهد می باشد.

توقف پروازهای فرودگاه مشهد به دلیل شرایط جوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حسن جعفری مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد در خبری اعلام کرد: به دلیل وجود مه غلیظ و کاهش دید افقی در فرودگاه بین‌المللی مشهد، به منظور رعایت ایمنی، پروازهای این فرودگاه تا اطلاع ثانوی انجام نخواهد شد.

جعفری در ادامه این خبر اظهار کرد و گفت: مسافران قبل از عزیمت به فرودگاه برای اطلاع از وضعیت پروازی خود با اطلاعات پرواز با شماره تلفن ۱۹۹ یا تلفن مستقیم ۳۳۱۰۰۰۰۰-٠٥١ تماس بگیرند.

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد همچنین متذکر شد: تاکنون پرواز هواپیمایی ایرتور به مقصد مشهد که ساعت ۵ و ٣٠ دقیقه صبح باید انجام می شد و پرواز ساعت ۶ هواپیمایی آتا به مقصد تهران، پرواز ساعت ۶ و ۵ دقیقه تابان به مقصد تهران، پرواز ساعت ۶ و ١۵ دقیقه زاگرس به مقصد چابهار آماده پرواز شده اند اما تا زمان کاهش مه و افزایش دید افقی در فرودگاه مشهد انجام نخواهند شد.

جعفری در خاتمه این خبر در مورد اتمام این توقف پروازها تصریح کرد: با مساعد شدن شرایط جوی پروازهای فرودگاه مشهد از سرگرفته می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه