English

برگزاری دومین پویش دانشجویی اهدای خون

سرپرست انتقال خون خون خراسان رضوی بیان کرد: هدف اصلی پویش دانشجویی اهدای خون افزایش مشارکت جوانان برای انجام اهدای خون عنوان شده است.

برگزاری دومین پویش دانشجویی اهدای خون

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حمیدرضا اسلامی سرپرست انتقال خون خون خراسان رضوی عنوان کرد: دومین پویش دانشجویی اهدای خون به درخواست دانشجویان علاقه‌مند از ۱۳ تا ۱۸ آذرماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اسلامی در ادامه با اشاره به هدف برگزاری این پویش تصریح کرد: هدف اصلی پویش دانشجویی اهدای خون افزایش مشارکت جوانان برای انجام اهدای خون عنوان شده است.

سرپرست انتقال خون خراسان رضوی: سن اهدا کنندگان مستمر خون در کشور رو به افزایش است و بیشترین اهدا کنندگان ما در سنین بالای ۳۰ سال قرار دارند که دانشجویان آگاه و نوع دوست می‌توانند از طریق برگزاری چنین پویش‌هایی با فرهنگ اهدای خون آشنا شوند و در رشد مشارکت جوانان برای اهدای خون کمک کنند.

وی با توجه به مشارکت بانوان در اهدای خون متذکر شد: بر ضرورت حضور همه‌ی دانشجویان اعم از پسر و دختر در پویش اهدای خون تاکید می شود و این پویش راهکاری خواهد بود برای افزایش مشارکت بانوان، از آنجایی که مشارکت بانوان ایرانی در اهدای خون نسبت به میانگین تعریف شده پایین است.

اسلامی در خاتمه یادآور شد: امیدواریم همه دانشجویان به خصوص بانوان و دختران دانشجو در این پویش اهدای خون به این موضوع توجه ویژه‌ای نمایند و در بالا بردن نرخ مشارکت بانوان تلاش کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه