English

محمدمهدی یعقوب‌زاده:

تولید مرغ در خراسان رضوی افزایش خواهد داشت

مدیر امور طیور، زنبور عسل و کرم ابریشم سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی بیان کرد: تلاش ما بر آن است که تا دیماه امسال تولید مرغ در استان خراسان رضوی افزایش چشمگیری داشته باشد و از این بابت هیچ مشکلی در تامین مرغ نخواهیم داشت.

تولید مرغ در خراسان رضوی افزایش خواهد داشت

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمدمهدی یعقوب‌زاده مدیر امور طیور، زنبور عسل و کرم ابریشم سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: تا اواسط دی ماه تولید مرغ در خراسان رضوی افزایش می‌یابد.

یعقوب زاده در ادامه تاکید کرد: تلاش ما بر آن است که تا دیماه امسال تولید مرغ در استان خراسان رضوی افزایش چشمگیری داشته باشد و از این بابت هیچ مشکلی در تامین مرغ نخواهیم داشت و همچنین برنامه‌ریزی شده در ایام تعطیلات نوروز تولید مرغ تا ۲۰ درصد افزایش یابد.

مدیر امور طیور، زنبور عسل و کرم ابریشم سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی افزود: پیش از این به طور متوسط در هر روز ۵۷۰ تن مرغ در استان تولید می‌شد که تقریبا ۵۵ درصد آن در مشهد و ۴۵ درصد مابقی در شهرستان‌های استان توزیع شده است.

وی همچنین تصریح کرد: مصرف روزانه مرغ در خراسان رضوی ۵۵۰ تن است و در حال حاضر قیمت مصوب مرغ منجمد ۲۰ هزار تومان و قیمت مصوب مرغ گرم در بازار ۳۱ هزار تومان به ازای هر کیلو است که در حال حاضر با توجه به افزایش تولید مرغ قیمت آن به کمتر از ۳۰ هزار تومان رسیده است.

یعقوب زاده در خاتمه متذکر شد: در حال حاضر فرایند تولید تخم مرغ در استان به صورت مطلوب دنبال و پایین‌تر از قیمت مصوب توزیع می‌شود و درخواست ما از مردم این است که در صورت مشاهده قیمتی بالاتر از نرخ‌های تعیین شده، موضوع را از طریق اتاق اصناف مشهد با شماره‌های ۱۲۴ یا ۳۱۷۳۰ و یا شماره پیامک ۳۰۰۰۱۳۴۱۲۴ در میان بگذارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه